تماشاگران تیم فوتبال سپاهان در شعارهایی نسبت به وقت کشی بازیکنان تیم الاهلی عربستان اعتراض کردند.

حواشی دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

هواداران تیم سپاهان که استقبال بسیارخوبی از بازی دیروز به عمل آوردند، با شعارهای بسیاری نسبت به وقت کشی بازیکنان تیم الاهلی عربستان اعتراض کردند.

ظرفیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان چند دقیقه بعد از شروع بازی پر شد و نزدیک به ۱۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کردند؛ برخی تماشاگران سپاهان نیز با آغاز مسابقه پشت درب های ورزشگاه فولادشهر اصفهان ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

درگیری محمدرضا خلعتبری و ویکتور سیموئز در دقیقه ۲۵ مسابقه باعث شد که داور ازبک مسابقه به هر دو نفر این بازیکنان کارت زرد نشان دهد.

تماشاگران تیم اصفهانی در حالیکه دو گل از تیم حریف عقب بودند، باز هم تیم سپاهان را تشویق می کردند اما بعد از گل های سوم و چهارم الاهلی نسبت به گل خوردن تیم خود اعتراض کرده و این اعتراض را با سکوت خود نشان دادند.

رفتار های شهاب گردان بعد از گل خوردن تیم اصفهانی نیز از نکات جالب مسابقه بود؛ او با عصبانیت خاصی توپ را به روی زمین می انداخت تا عصبانیتش از گل خوردن سپاهان را نشان دهد.

گل دوم تیم الاهلی باعث شد هواداران سپاهان بعد از گل دوم تیم الاهلی با شعارهایی خواستار حضور محرم نویدکیا درون زمین مسابقه شوند.

بازیکنان و هواداران تیم سپاهان نسبت به وقت کشی بازیکنان تیم الاهلی بعد از گل نیز از دیگر حواشی این بازی بود.

تماشاگران تیم سپاهان در صحنه هایی که تیم عربستانی موقعیت از دست می داد، نسبت به وقت کشی تیم عربستانی اعتراض می کردند.

شعار علیه مهدی تاج به دلیل برنامه ریزی غلط سازمان لیگ نیز از دیگر شعارهای تماشاگران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شمار می رفت.

از دقیقه ۶۵ مسابقه تماشاگران سپاهان شروع به ترک ورزشگاه کردند و ورزشگاه فولادشهر هنگام پایان مسابقه تنها ۶ هزار تماشاگر را به خود می دید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات