کم کم همه یادشان می رفت که در بازی سپاهان- پرسپولیس چه اتفاقاتی افتاده بود. دیگر نه از آن صحبتهای علی دایی خبری بود و نه از دفاعیات محسن قهرمانی.

به گزارش افکارنیوز ، با برگزاری یک جلسه در ستاد منشور اخلاقی، به نظر می رسید همه بی خیال هم شده اند و دیگر بحث تبانی را دنبال نمی کنند تا اینکه در برنامه نود، عادل دوباره علی دایی را مجاب کرد تا درباره آن بحث داوری و قهرمانی صحبت کند. علی دایی این بار یک کد جدید داد. کدی که آن را به مسئولان کمیته اخلاق هم داده بود. دایی مدعی شد محسن قهرمانی دو هفته قبل از بازی سپاهان- پرسپولیس از طریق محمدرضا مولایی درخواستی از پرسپولیس و دایی داشته که با مخالفت او روبرو شده.

دایی در نود گفت: «این آقا دو هفته قبل از بازی از طریق مولایی خواسته ای از من داشت که انجامش ندادم. به همین دلیل منتظر بودم تا در اولین قضاوتش برای پرسپولیس علیه ما سوت بزند. دیدید که همینطور هم شد» محسن قهرمانی از دایی چه می خواسته؟ اشتباه فکر نکنید. پولی در میان نبوده.

گفته می شود قهرمانی از طریق مولایی، بدنساز پرسپولیس از دایی خواسته تا با رویانیان صحبت کند و نمایندگی رستوران های زنجیره ای پرسپولیس در مشهد را به او بدهد. دایی هم در جواب گفته که وارد این بحث ها نمی شود و برای این موارد به رویانیان رو نمی زند. همین مساله باعث شد تا قهرمانی از دست دایی عصبانی شود و باقی قضایا.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات