مرتضی کریمی کمک داور بازنشسته و مسئله دار فوتبال ایران که همچنان به عنوان کارمند باشگاه راه آهن به این مجموعه مشاوره می دهد، دیشب ناگهان روی برنامه خط نود آمد و با فاحش گویی های شگفت انگیز حتی علی دایی را به سکوت چند دقیقه ای واداشت.

به گزارش افکارنیوز ، کریمی که بی ملاحظه همه آنچه که در دیدار خصوصی اش بینشان با دایی گذشته بود را به زبان آورد در بخشی از حرف های به نکته مهمی اشاره کرد.

او گفت: همه بلوایی که علی دایی به راه انداخته تحت تاثیر شانتاژ محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس بوده و موضوع غش کردن داور به سمت سپاهان و بحث شماره حساب و مسائل دیگر هم از همین جا ناشی می شود جایی که مولایی ذهن علی دایی را نسبت به قهرمانی و قضاوت مسئله دارش حساس کرده است.

کریمی عقیده داشت دایی هیچ مدرکی علیه قهرمانی ندارد و حالا فقط در عمل انجام شده قرار گرفته و حالا با شلوغی بازی قصد دارد خود را محق جلوه بدهد.

البته شب گذشته محمد رویانیان روی خط برنامه نود تاکید کرد از محسن قهرمانی ۴ جرم بزرگ را لیست کرده و برای کمیته اخلاق فرستاده که این مدارک بازی را به سود علی دایی خواهد کرد. باید در انتظار اتمام این داستان خسته کننده بی نتیجه ماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات