جام جهانی نوجوانان جهان - امارات

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل کانادا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امروز به مصاف کانادا رفت و در حالی که در طول ۹۰ دقیقه برتری محسوسی بر حریف خود داشت در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. با این نتیجه ایران دو امتیازی شد و کارش برای صعود به بازی آخر با اتریش کشیده شد.

نیمه اول

دقیقه ۶، کانادا نخستین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد و شوت مهاجم کانادا با تکل خوب هاشمی راهی به دروازه ایران پیدا نکرد.

دقیقه ۹، امیرحسین کریمی پس از یک حرکت ترکیبی زیبا از سوی بازیکنان ایران صاحب توپ شد و با یک شوت محکم و غافلگیر کننده دروازه کانادا را باز کرد.

دقیقه ۱۱، کانادا روی یک پاس عمقی از غفلت خط دفاع ایران استفاده کرد و با یک پاس زمینی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه جردن همیلتون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹، رضا جعفری در ضدحمله ای سریع به محوطه جریمه حریف رسید اما در حالی که دروازه بان و یک مدافع را مقابل خود می دید نتوانست به خوبی ضربه نهایی را بزند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳۰، حرکت خوب نوجوانان ایران از جناح چپ با یک پاس عرضی خوب مقابل دروازه کانادا به علی هزامی رسید که ضربه این بازیکن را مارکو کاردوچی دروازه بان کانادا دفع کرد.

دقیقه ۳۴، نخستین تعویض بازی برای کانادا انجام شد و هینز به جای دومینگوئز وارد زمین شد.

دقیقه ۳۷، ضربه آزاد زیبا و فنی سعید عزت اللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

برای ایران در نیمه نخست مهدی امینی، مصطفی هاشمی، حسین کریمی، سیدمجید حسینی، سعید عزت اللهی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی بازی کردند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸ کانادا از سمت راست دروازه ایران صاحب یک کرنر شد و ارسال توپ از سوی بازیکن این تیم با اشتباه دروازه بان ایران در خروج همراه شد که توپ مقابل پای همیلتون افتاد و این بازیکن با شوتی دقیق گل تساوی را برای قرمزپوشان کانادا به ثمر رساند.

دقیقه ۵۱، سانتر نوجوانان ایران از سمت چپ پشت محوطه جریمه کانادا به محمد بازاج رسید اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳، حرکت عمقی ایران پس از یکث رفت و برگشت پشت محوطه کانادا به سعید عزت اللهی رسید اما شوت این بازیکن پس از برخورد با پای مدافع حریف در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۹، اشتباه مدافعان ایران می رفت کار دست شاگردان دوستی دهد. بوآکای و همیلتون با یک همکاری خوب به محوطه جریمه ایران رسیدند اما ضربه بوآکای از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱، امیر محمد مظلوم حرکت انفرادی زیبایی را انجام داد و بعد از جا گذاشتن دروازه بان کانادا در حالی که یک مدافع حریف درون دروازه قرار کرفته بود توپ را به تیر زد و در برگشت هم مهاجم ایران توپ را به آسمان زد تا بهترین موقعیت ایران در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه ۷۳، مجید حسینی روی ضربه آزاد شوت محکم دیگری شلیک کرد که باز هم تیر دروازه ناجی کانادا شد و بدشانسی ایران ادامه یافت.

دقیقه ۸۳، حرکت عمقی ایران به بازیکن تازه وارد علی قلی زاده رسید که این بازیکن از این فرصت تک به تک به خوبی استفاده نکرد و ضربه را به دستان دروازه بان حریف کوبید.

دقیقه ۸۷، ضربه آزاد در موقعیتی خوب نصیب ایران شد که نوجوانان از این فرصت استفاده نکردند و شوت به دیوار دفاعی خورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات