جام جهانی نوجوانان جهان - امارات

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نیمه نخست دیدار مقابل کانادا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی که در امارات در حال برگزاری است، از ساعت ۱۶: ۳۰ در ورزشگاه راشد دوبی به مصاف کانادا رفته است که تا پایان نیمه نخست با یک گل از این تیم پیش است.

دقیقه ۶، کانادا نخستین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد و شوت مهاجم کانادا با تکل خوب هاشمی راهی به دروازه ایران پیدا نکرد.

دقیقه ۹، امیرحسین کریمی پس از یک حرکت ترکیبی زیبا از سوی بازیکنان ایران صاحب توپ شد و با یک شوت محکم و غافلگیر کننده دروازه کانادا را باز کرد.

دقیقه ۱۱، کانادا روی یک پاس عمقی از غفلت خط دفاع ایران استفاده کرد و با یک پاس زمینی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه جردن همیلتون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹، رضا جعفری در ضدحمله ای سریع به محوطه جریمه حریف رسید اما در حالی که دروازه بان و یک مدافع را مقابل خود می دید نتوانست به خوبی ضربه نهایی را بزند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳۰، حرکت خوب نوجوانان ایران از جناح چپ با یک پاس عرضی خوب مقابل دروازه کانادا به علی هزامی رسید که ضربه این بازیکن را مارکو کاردوچی، دروازه بان کانادا دفع کرد.

دقیقه ۳۴، نخستین تعویض بازی برای کانادا انجام شد و هینز به جای دومینگوئز وارد زمین شد.

دقیقه ۳۷، ضربه آزاد زیبا و فنی سعید عزت اللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

برای ایران در نیمه نخست مهدی امینی، مصطفی هاشمی، حسین کریمی، سیدمجید حسینی، سعید عزت اللهی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی بازی کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات