در این مدت کوتاهی که افتخار همکاری نصیب این فرزند کوچک تان شد، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان پرداختی از طرف مستاجر محترم باشگاه (جناب آقای حاج حسین هدایتی) به اینجانب بود که در نظر داشتم خدمت شان مسترد نمایم اما با رخصت از ایشان این وجه را در اختیار معتمدین محلی قرار خواهم داد تا صرف تکمیل ورزشگاه زنده یاد جهان پهلوان آقا تختی شهرستان دورود گردد.

محمد مایلی کهن سرمربی مستعفی تیم فوتبال گهر دورود در جدیدترین بیانیه خود به جدایی اش از این تیم لرستانی اشاره کرد که متن این بیانیه در اختیار جهان قرار گرفته و در زیر آن را می خوانید:


به نام خداوند بخشاینده و مهربان


هموطنان نجیب، دلپاک، دلاور و دوست داشتنی لرستانی (بویژه اهالی دورود)


با اهدای سلام و احترام


انگار همین دیروز بود که این افتخار نصیبم شد که بعنوان عضوی کوچک از ایرانی بزرگ، عزیز و دوست داشتنی در خدمت شما عزیزان باشم؛ روزیکه با استقبال صمیمانه و پرشورو نشاط شما همراه بود و کیلومترها دورتر به استقبال ما آمده بودید. حال که به دلیل عدم لیاقت و شایستگی ام ادامه همکاری مقدور نمی باشد، بدینوسیله بعنوان عضوی کوچک از ایرانی بزرگ و همیشه سرافراز از یکایک شما عزیزان عذرخواهی می کنم.


بدیهی است است که در عرصه فنی تنها به دلیل عدم دانش فنی، این من بودم که شکست خوردم نه شما چراکه برنده واقعی شما مردم عزیز، نجیب و دوست داشتنی بودید که فرهنگ جدیدی را به ورزش کشور-بویژه ورزش زیبای فوتبال-القا نمودید و آنهم اینکه می توان بازنده بود اما بازنده ای سربلند، می توان بازنده بود اما برای توجیه آن زمین و زمان را بهم ندوخت، می توان بازنده بود اما تیم حریف را محترم شمرد و تشویق کرد، می توان بازنده بود اما داوران-این انسانهای شریف و نجیب را-مورد بی مهری قرار نداد، می توان بازنده بود اما مهربان، دلپاک و نجیب بود… این را شما « سلحشوران لر» به معنای واقعی به منصه ظهور گذاشتید.


اینک که به دلیل عدم لیاقت قادر به ادامه کار نیستم شک ندارم که در آینده و در بازی های باقی مانده بیش از گذشته فرهنگ بالای خود را به نمایش خواهید گذاشت تا شاید این فرهنگ مترقی به کل جامعه فوتبال و ورزشگاههای کشور تسری نموده تا رشته جذاب و مهیج فوتبال که به نظر حقیر در دنیای امروزی نمی توان صرفا به آن به چشم یک رشته ورزشی و بازی نگریست، از وضعیت فعلی خود با این همه استعداد خارج شود تا شاید در کنار رشد فرهنگی به رشد فنی واقعی آن هم همانند سایر کشورهای مترقی در این رشته زیبا رسیده و مانند آنان از فوتبال لذت ببریم.


در این مدت کوتاهی که افتخار همکاری نصیب این فرزند کوچک تان شد، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان پرداختی از طرف مستاجر محترم باشگاه (جناب آقای حاج حسین هدایتی) به اینجانب بود که در نظر داشتم خدمت شان مسترد نمایم اما با رخصت از ایشان این وجه را در اختیار معتمدین محلی قرار خواهم داد تا صرف تکمیل ورزشگاه زنده یاد جهان پهلوان آقا تختی شهرستان دورود گردد.


امیدوارم سایر عزیزان و خیرین داخلی و خارج کشور به این امر مهم کمک نموده چراکه مبلغ فوق برای تکمیل ورزشگاه کافی نیست و با این کار آنها شاید شاهد تکمیل هرچه سریعتر ورزشگاه زیبا در کنار دل های مهربان دورودی باشیم.


یقینا با اهتمامی که بوجود می آید در کنار ورزشگاه زیبا و مناسب و بودن استعدادهای فراوانی که در این مرز و بوم عزیزتر از جانم وجود دارد و از طرفی ایجاد ساختار مناسب باشگاهی برای تیم گهر، هر چه سریعتر شاهد بازگشت تیم محبوب به لیگ برتر بوده تا در کنار داشتن فرهنگی غنی، از نظر فنی نیز حرفهای فراوانی برای گفتن داشته باشد، چراکه فرهنگ بالا در کنار توانایی فنی مناسب معنای بیشتری خواهد داشت.


در خاتمه بدون آنکه از کسی نامی ببرم از همه عزیزانی که در این مدت به این بنده ناچیز کمک نمودند تشکر و قدر دانی می نمایم و دست تک تک آنها را می بوسم.


با آرزوی سلامتی برای همه اقوام و مردم سرافراز ایران بویژه هموطنان نجیب، دوست داشتنی، دلپاک و سلحشور لرستان.


درود بر دورود


برادر کوکچک شما محمد مایلی کهن-۱۸/۱/۱۳۹۲
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات