سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه های عراقی نداشته ام.

به تازگی خبرگزاری الامل عراق خبر داده که تیم فوتبال نجف اشرف به علی دایی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را داده و او این پیشنهاد را رد کرده است. این در حالی است که سرمربی راه آهن این خبر را تکذیب کرد و گفت که پیشنهادی به او نشده است.

دایی در این باره گفت: من از چنین پیشنهادی بی اطلاع هستم و هیچ کس در این رابطه با من صحبت نکرده است. من همان طور که قبلا هم گفته ام با باشگاه راه آهن قرارداد دارم و به تیم دیگری فکر نمی کنم. ما تمام فکرمان را متمرکز این سه بازی آخر کرده ایم و می خواهیم با نتایج خوبی لیگ برتر را به پایان برسانیم.

* دیگر خبر از راه آهن اینکه، بازیکنان این تیم بعد از بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن که یک بر یک مساوی شد، روز شنبه ریکاوری کردند و بازیکنانی که ذخیره بودند یا بازی نکردند نیز یک بازی دوستانه با تیم تهرانی بانک ایران زمین انجام دادند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم راه آهن تمام شد.

طبق برنامه ریزی کادر فنی، بازیکنان راه آهن روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه استراحت کردند و روز دوشنبه دو جلسه تمرین خواهند کرد تا برای بازی روز جمعه مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوند. این بازی روز ۲۳ فروردین در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات