سرپرست فدراسیون کاراته از پرداخت بخشی از پاداش مدال آوران رقابت های جهانی فرانسه طی یکی، دو روز آینده خبر داد.

علی رضا سمندر اظهار کرد: با توجه به تلاش هایی که انجام شد توانستیم مقداری از پاداش های مدال آوران جهانی فرانسه را تامین کنیم. طبق هماهنگی انجام شده قرار است طی یکی، دو روز آینده حدود هفت میلیون تومان از پاداش امیرمهدی زاده، پرداخت شود. او در مسابقات جهانی مدال طلا کسب کرد و قرار بود مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش بگیرد که ما پاداش او را در سه قسط پرداخت خواهیم کرد. قسط اول او حدود هفت میلیون است که این هفته پرداخت می شود، قسط دوم آن هم تا دو ماه آینده پرداخت می شود.

وی افزود: سعید احمدی در مسابقات جهانی نقره گرفت و قرار بود ۱۰ میلیون تومان پاداش بگیرد که طبق برنامه ریزی صورت گرفته مبلغ پنج میلیون تومان آن طی یکی، دو روز آینده پرداخت خواهد شد. باقی مانده پاداش او هم در آینده ای نزدیک و در یک نوبت پرداخت می شود.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد پاداش سه میلیون تومانی که باید به هر یک از نفرات تیمی پرداخت شود، گفت: در بخش تیمی هفت نفر حضور داشتند که به هر کدام باید مبلغ سه میلیون پرداخت شود که قرار است ۵۰ درصد کل پاداش شان پرداخت شود و بقیه طلب آنها را هم در یک وعده در آینده ای نزدیک پرداخت خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که ۸۰ درصد حق الزحمه داوران در سال ۱۳۹۱ پرداخت شده است، گفت: داوران در سال گذشته زحمت زیادی کشیدند و خدا را شکر که توانستیم بخشی از زحمات آنها را جبران کنیم. بقیه طلب آنها را هم در آینده ای نزدیک پرداخت می کنیم.

سمندر در مورد جذب اسپانسر برای فدراسیون، یادآور شد: قبل از تعطیلات عید نوروز مقدار اندکی پول گرفتیم، اما کم بود. امیدواریم باز هم بتوانیم اسپانسر بگیریم و مشکلاتمان برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی فدراسیون ها که باعث تعطیلی برخی برنامه ها شده در فدراسیون کاراته هم تاثیر گذاشته است، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و فعالیت هایمان را ادامه می دهیم و اردوها را برگزار می کنیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد برگزاری اردوی مشترک برای آماده سازی بیشتر تیم، ادامه داد: با توجه به رابطه خوبی که با رییس فدراسیون کاراته آذربایجان داشتم قرار شد اردوی مشترکی را با حضور ایران و قزاقستان برگزار کنیم که در حال حاضر امکان برگزاری آن وجود ندارد. به همین خاطر قصد داریم تا تیم را به مسابقات کاراته وان اندونزی که تیر ماه است اعزام کنیم.

وی یادآور شد: کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان آخر خرداد ماه مشخص می شود تا بتوانند در مسابقات انتخابی، ملی پوشان را زیر نظر داشته باشند، ششم و هفتم تیر به ترتیب رقابتهای انتخابی مردان و زنان برگزار خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات