بعد از ۲۴ روز تعطیلی؛

بنابر اعلام مجموعه فرهنگی ورزشی توچال خط ۲ تله کابین توچال که به منظور تعمیرات دوره ای ضروری و اور هال کردن به مدت ۲۴ روز بسته شده بود، از امروز جمعه برای علاقمندان به اسکی و کوهنوردی بازگشائی شد.

  رئیس هیئت اسکی استان تهران با بیان این مطلب افزود: طبق اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی توچال و با همت تلاش کارشناسان و متخصصان فنی این مجموعه کار تعمیرات و اورهال شدن خط ۲ تله کابین به پایان رسیده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی پیست اسکی بین ‎ الملی توچال واقع در ایستگاه هفتم از امروز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه مجددا" برای علاقمندان به ورزش های زمستانی و اسکی بازگشائی می شود.

مرتضی ساوه شمشکی اضافه کرد: این پیست با توجه به شرایط ویژه و ارتفاع بالا امکان پرداختن به اسکی را تا اواسط خردادماه دارد و بیشترین زمان بهره برداری اسکی را در کشور به خود اختصاص داده است.

بنابر گزارش های رسیده پیست توچال از زیرسازی خوبی برخوردار است و امروز با بارش برف در این پیست و دمای نزدیک به صفر درجه شرایط زمستانی را در این فصل فراهم آورده است.

پیست اسکی بین المللی توچال از اواسط آبان به بهره برداری می رسد و در ارتفاع ۳۸۰۰ متری از سطح دریا جزو مرتفع ترین پیست های اسکی جهان است. پیست اسکی توچال تا اطلاع ثانوی تنها روزهای یکشنبه تعطیل خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات