رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون سمپاد و نمونه دولتی ششم خرداد اعلام می شود.

عبدالامیر عرفی با بیان اینکه نتایج آزمون استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی از طریق ادارات آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود، گفت: استان ها موظف شدند از ششم خرداد ماه نتایج را اعلام کنند.

وی افزود: ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی و مدارس سمپاد از ششم تا سیزدهم خرداد ماه انجام می شود و دانش آموزانی که در آزمون پذیرفته شده باشند، با مراجعه به مدارسی که در آن پذیرفته شده اند، برای سال تحصیلی جدید ثبت نام خواهند کرد.

به گفته عرفی، ظرفیت پذیرش در مدارس سمپاد و نمونه دولتی در زمان ثبت نام برای آزمون در دفترچه ها بر اساس استان ها و مناطق اعلام شده است.

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ایسنا درباره تقویم امتحانات نهایی و داخلی خرداد ماه نیز گفت: امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی روز چهارشنبه به پایان رسیده و امتحانات نهایی رشته های فنی و حرفه ای نیز شنبه به پایان می رسد.

عرفی با بیان اینکه امتحانات هماهنگ و داخلی مقطع ابتدایی تا سیزدهم خرداد ماه به اتمام می رسد، تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در دهه سوم خرداد ماه، امتحانات مقطع راهنمایی و متوسطه در بخش داخلی نیز باید تا بیستم خرداد به اتمام برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات