هم اکنون ترافیک در محورهای منتهی به شمال و جاده های مواصلاتی شهر های شمالی سنگین است ضمن آنکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی، ممنوع است.

  طبق اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارت تصویری‏ ، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود که در پایین ذکر شده است، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

هم اکنون ترافیک در محورهای خروجی تهران و جاده های منتهی به شمال کشور سنگین است.

* محدودیت های ترافیکی جاده ها در روز های پایانی هفته

در محور هراز تردد همه تریلرها کماکان در ساعت ۱۹ الی ۲۴ امروز به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین – رشت – تهران، ساوه – همدان و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۵: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ تردد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا دوراهی رودهن به صورت یک طرفه است.

تردد همه کامیون ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴: ۰۰ امروز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴: ۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه، شانزدهم و هفدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.

در محور زاهدان – زابل و بالعکس، امروز تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ۲۱: ۰۰ از زابل زاهدان و زابل نهبندان و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶: ۰۰ الی ۲۰: ۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ الی ۱۷/۳/۹۲ از زابل زاهدان و بالعکس ممنوع است.

در مسیر فیروزکوه تردد همه تریلر ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴: ۰۰ روز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ الی ۱۷/۳/۹۲ از محور فیروزکوه ممنوع است.

در مسیر کرج – چالوس تردد انواع تریلی و کامیون ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ساعت ۲۴: ۰۰ امروز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ساعت ۲۴: ۰۰ روز پنج شنبه ۱۶/۳/۹۲ از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت ۱۲: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

* محورهای مواصلاتی مسدود کشور

محور شهداد نهبندان در استان کرمان، به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بزرگراه قم گرمسار و بالعکس در استان های قم و سمنان، از ۲۷/۱ الی ۲۷/۴/۹۲ به دلیل تبدیل به آزادراه مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم تهران و پاکدشت گرمسار و برای وسایل نقلیه سنگین و جاده قدیم قم تهران گرمسار و بالعکس، خواهد بود.

در محور بهبهان - گچساران تا ۳۰ خردادماه، تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است، مسیر جایگزین جاده گچساران - دوراهی بی بی حکیمه - بهبهان است؛ تردد خودروهای سواری در این مدت نوبتی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات