رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی بر روزهای پنجشنبه و جمعه همزمان با برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: با توجه به حجم تبلیغات در روزهای پایانی انتخابات و حضور بیشتر مردم و شهروندان در این ایام، به صورت روزانه ترافیک ۱۰ تا ۱۵ مراسم مدیریت می شود.

وی افزود: راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تلاش است تا فضای لازم را برای کاندیداهای ریاست جمهوری و علاقه مندان به آنها ایجاد کند تا بتوانند تبلیغات لازم و مناسب خود را جهت برگزاری انتخابات هر چه باشکوه تر انجام دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: راهنمایی و رانندگی تلاش می کند تا با ارائه خدمات ترافیکی مناسب از ایجاد شلوغی در محدوده های تردد خودداری کند.

رحیمی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده تاکنون تخلفات انتخاباتی از جمله راه اندازی کارناوال در داخل تهران نداشتیم، گفت: وضعیت انتخابات و بحث تردد و ترافیک با توجه به شرایط انتخابات وضعیت مناسبی است و هیچ گزارشی از تخلفاتی مانند راه اندازی کارناوال تاکنون گزارش نشده است.

وی با اشاره به ایجاد تدابیر ویژه برای روز قبل و روز برگزاری انتخابات، تصریح کرد: از روز جمعه از ساعت ۶ صبح ۱۰۰ درصد نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تمام سطح شهر به ویژه در محل برگزاری انتخابات مستقر خواهند شد که این تدابیر ویژه در اطراف وزارت کشور و فرمانداری ها و همچنین مراکز اخذ رای با شدت بیشتری اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تلاش می کنیم تا در مقابل محل های برگزاری انتخابات و اخذ رای، خودروها تجمع و به طور بی نظم استقرار نداشته باشند و از لحظه ای که این صندوق ها از فرمانداری ها اخذ و پس از شمارش به فرمانداری ها بازمی گردد، این طرح ویژه ترافیکی همچنان ادامه خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات