« زنان بلاگ» ، رسماً آغاز به کار کرد.
به گزارش عصرایران، " زنان بلاگ" که از مدتی قبل به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود، امروز رسماً افتتاح خود را جشن گرفت.

زنان بلاگ، سرویس وبلاگ دهی است که با رویکرد" خانه دختران و زنان ایرانی" آغاز به کار کرده و اکثر کسانی که در مدت فعالیت آزمایشی، در این سرویس وبلاگ ایجاد کرده اند، خانم ها هستند.
موضوع بندی وبلاگ های زنان بلاگ نیز با همه بلاگ سرویس های موجود متفاوت است و حال و هوای خاص خود را دارد. به عنوان مثال می توان از گروه های زیر به عنوان سر تیترهای زنان بلاگ نام برد: سلامت و پزشکی، خانه و دکوراسیون، موفقیت و شادکامی، آرایش و زیبایی، مد و لباس، ورزش و تناسب اندام، آشپزی و تغذیه، فرهنگ و هنر، علم و تکنولوی، زنانه و دخترانه، خانواده و… .

گرافیک زیبا، هدر متحرک و فلش و امکاناتی مانند ابزار اختصاصی وبلاگ، نظرسنجی، انتقال مطالب از دیگر سرویس های وبلاگ دهی، آپلود سنتر اختصاصی عکس، فتوشاپ آنلاین، قالب های متنوع، امکان گفت و گوی میان کاربران، ثبت وبلاگ در موتورهای جست و جو و… از ویژگی هایی است که اولین سرویس وبلاگ دهی زنان و دختران ایرانی را از بقیه سرویس ها متمایز می کند.

زنان بلاگ خود را خیلی کوتاه و صمیمی معرفی کرده است:

زنان بلاگ، " خانه دختران و زنان ایرانی" است، اینجا دور هم می آییم و از هر دری حرف می زنیم، تجربیات مان را در اختیار همدیگر قرار می دهیم، یاد می گیریم، یاد می دهیم، شوخی می کنیم، می خندیم، جدی می شویم و دریک کلام زندگی می کنیم.
زنان بلاگ، خانه اینترنتی همه ماست، همه ما دختران و زنان ایرانی.

برای دیدن زنان بلاگ و راه اندازی وبلاگ اختصاصی تان اینجا را کلیک کنید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات