رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا از مرگ پنچ تن در پی برخورد کامیون و پیکان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در تشریح تصادفات مهم شبانروز گذشته با بیان اینکه برابر اعلام پلیس راه استان کردستان در ساعت۱۱ روز پنج شنبه، یک دستگاه کامیون بنز با سواری پیکان در کیلومتر ۱۰۷ جاده سنندج به همدان با یکدیگر برخورد کردند گفت: ۵ نفر کشته و ۱ نفر در این حادثه مجروح شدند.

وی گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پیکان و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب اداره راه شهرستان مربوطه به دلیل وجود اختلاف سطح آسفالت با شانه آسفالته هرکدام به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا همچنین از برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ یا تیرچراغ برق اشاره کرد و گفت: برابر اعلام پلیس راهوراستان البرز در ساعت ۹ روز پنج شنبه، در بلوار تهرانی مقدم شهرکرج ۴ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند که علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

سلبی افزود: برابر اعلام پلیس راه استان خراسان شمالی در ساعت ۱۴: ۳۰ روز پنج شنبه، بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس بنز در کیلومتر ۲۴ جاده بجنورد به اسفراین ۵ نفر مجروح شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده مینی بوس بنز اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، برابر اعلام پلیس راه ناجا تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ الی۲۴ روز جمعه (۱۴تیرماه سالجاری) از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۶ الی ۲۴ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات