رییس سازمان بهزیستی کشور از توزیع بن خرید کالای ماه مبارک رمضان میان ۴۳۰ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۷۰ هزار خانوار غیرمستمری بگیر سازمان بهزیستی تا پایان هفته جاری خبر داد.

همایون هاشمی با اشاره به اینکه مبلغ بن های خرید کالای ماه مبارک رمضان برای هر نفر ۳۰ هزار تومان است، گفت: مقدمات توزیع این بن میان مددجویان مستمری بگیر و غیر مستمری بگیر سازمان از چهارشنبه هفته گذشته فراهم شده و تا پایان هفته جاری بین آنها توزیع می شود.

وی در مورد نحوه توزیع این بن ها توضیح داد: برای مستمری بگیران بن خرید کالا به حساب" کارت آفتاب" آنها واریز می شود و به کلیه مددجویان که خدمات غیرمستقیم دریافت می کنند نیز معادل کارت های خرید الکترونیکی، بن رفاهی پرداخت و توزیع خواهد شد.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه مددجویان مستمری بگیر و غیرمستمری بگیر سازمان با این بن ها می توانند اقلام اساسی مانند برنج، روغن، گوشت، قند، شکر و حبوبات را خریداری کنند، تصریح کرد: با این بن ها تنها می توان کالاهای اساسی ذکر شده را خریداری کرد و بدین منظور تنها باید به فروشگاه های اتکای سراسر کشور مراجعه کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه همانند چند سال گذشته بن خرید اقلام اساسی را میان خانوار مددجویان توزیع کرده ایم، خاطر نشان کرد: چند سالی است که به صورت مکرر و به فاصله زمانی سه ماهه در کنار پرداخت مستمری، بن هایی نیز برای تهیه اقلام اساسی به مددجویان تعلق می گیرد که امسال نیز قصد داریم آنهایی که به صورت غیر مستمر از سازمان خدمت دریافت می کنند در ماه مبارک رمضان به این طرح اضافه شوند.

وی تاکید کرد: بنابراین کلیه افراد در انتظار دریافت خدمات مستمر (پشت نوبتی) نیز برای اولین بار به مناسبت ماه مبارک رمضان، بن رفاهی دریافت خواهند کرد که این وجه ممیزه و مشخصه این سری از بن های مددجویی می باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات