مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح امروز خبر داد.

مسعود اخوان گفت: پیش ثبت نام عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: محدودیتی برای اعزام ها و ثبت نام ها وجود ندارد و متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ ۲۹ مردادماه سال جاری لغایت ۱۵ مهر سال جاری هستند، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تکمیل فرم مربوطه در سایت پیش ثبت نام (http: //atabat. haj. ir) می توانند برای خود وهمراهانشان پیش ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

مدیر کل عتبات عالیات خاطرنشان کرد: نتایج این دوره از ثبت نام ها سه شنبه اول مردادماه از طریق سایت عتبات عالیات اعلام می شود و اعزام ها در شهریور و مهر ماه سال جاری انجام می شود.

اخوان به جهت آشنایی کامل با مراحل و روش ثبت نام گفت: متقاضیان حتماً این موارد را در انجام پیش ثبت نام دقت کنند: متقاضیان می توانند به یکی از دو روش ذیل نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند:

الف- پیش ثبت نام گروهی، از ۱ تا ۷ نفره (ثبت نام در این روش حداقل ۱نفر و حداکثر تا ۷ نفر می باشد)

ب- پیش ثبت نام گروهی، فقط ۳۵ نفره (ثبت نام در این روش می بایست حتماً ۳۵ نفر کامل باشد)

افرادی که مبادرت به ثبت نام ۳۵ نفره می کنند درصورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند (گروه جدید تشکیل دهند) و عدد گروه به کمتر از ۲۵ نفر تقلیل یابد؛ گروه اولیه حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.

فقط ۱۵درصد ظرفیت اعزام مختص اعزام های گروهی (گروههای ۳۵نفره) است، لذا به متقاضیان پیشنهاد می شود برای آنکه از امکان بیشتری برای تشرف بهره مند شوند، در گروه های حداکثر تا ۷ نفره ثبت نام کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات