مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون از مهار کامل آتش سوزی در خط انتقال گاز این پتروشیمی خبر داد و گفت: بلافاصله مرحله ترمیم و قرار گرفتن بر مدار این خط لوله آغاز شد.

سید اسفندیار صلاحت پور لحظاتی پیش با تشریح جزئیات کامل آتش سوزی در خط لوله انتقال گاز مورد نیاز پتروشیمی مارون اظهار کرد: خط لوله آتش گرفته یکی از سه خط لوله تامین خوراک مورد نیاز این شرکت بوده است.

وی گفت: این شرکت علاوه بر این خط انتقال گاز پرفشار (اچ پی) ، دو خط کم فشار (ال پی) ، متوسط (ام پی) نیز دارا است که دو خط دیگر خوراک مورد نیاز این شرکت را بدون وقفه ادامه دادند.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون خاطرنشان کرد: خط آتش گرفته در منطقه ایستگاه هشید محمدی در مسیر جاده ماهشهر اهواز واقع شده مدیریت آن بر عهده شرکت ملی مناطق نفت خیز بوده ولی خوراک مورد نیاز شرکت پتروشیمی را تامین می کرده است.

صلاحت پور تصریح کرد: خط مذکور یک خط قدیمی بوده که برای تامین خوراک واحد بازیابی اتان پتروشیمی مارون در منطقه کریت کمپ اهواز از آن استفاده می شده است.

وی با اعلام اینکه آتش سوزی در این خط هیچ تاثیری بر تولید شرکت پتروشیمی مارون نداشته گفت: خوشبختانه آتش سوزی جزئی بوده و بعد از چند ساعت تلاش ماموران اطفای حریق، آتش خنثی شده و در حال حاضر متخصصان شرکت در حال ترمیم و بازگرداندن این خط به مدار هستند.

صلاحت پور در ادامه گفت: شرکت پتروشیمی مارون برای جلوگیری از بروز اختلال در تولید شرکت، مخازن بزگ ذخیره خوراک را دارا است که حوادث اینچنینی هیچ تاثیر بر فعالیت شرکت نخواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات