یک دستگاه سواری پژو پرشیا عصر روزگذشته در یکی از جایگاه های سوختگیری دچار حریق شد.

به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق خودرو در یک پمپ بنزین در ساعت ۱۸: ۲۶ روزگذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۵۹ را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان شهرک استقلال اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پرشیا پس از سوختگیری و هنگام خروج از جایگاه از ناحیه شلنگ ها و لوله های انتقال سوخت در قسمت عقب خودرو شعله ور شده و آتش آن در حال سرایت به قسمت های دیگر خودرو و اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خروج چهار تن از سرنشینان پژو از داخل این وسیله اظهارکرد: آتش نشانان با حضور در محل از سرایت آتش به اماکن مجاور و به ویژه پمپ های سوخت جلوگیری کرده و پس از آن عملیات خود برای اطفای حریق خودرو را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان مانع از انفجار خودرو و انفجار در جایگاه سوخت شدند به ایسنا گفت: عوامل آتش نشانی در ساعت ۱۸: ۴۰ پس از اطفای حریق به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات