رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از واگذاری ۵ هزار واحد مسکونی به معتادان بهبود یافته ای که شرایط نیازمندی آنها احراز شده خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، کاظم نظم ده اظهار داشت: حمایت های اجتماعی از معتادان بهبود یافته در سال های گذشته در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است و خدمات خوبی در این بخش به این گروه از جامعه داده شده است.

وی تصریح کرد: حمایت های اجتماعی شامل مسکن، اشتغال، خدمات رفاهی و خدمات بیمه ای است که خوشبختانه در دو سال گذشته این خدمات توسعه پیدا کرده است.

نظم ده بیان داشت: سازمان بهزیستی علاوه بر توجه به مقوله پیشگیری، به بحث درمان نیز توجه ویژه ای را دارد بطوری که در سال گذشته قرار شد ۵ هزار واحد مسکونی از تعهدات مسکن مهر در اختیار معتادان بهبود یافته واجد شرایط و نیازمند قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور افزود: از ۵ هزار واحد مسکونی اشاره شده بخشی واگذار شده است و مابقی واحدهای مسکونی طی ماه های آینده به خانواده های معتادان بهبود یافته و واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در طرح واگذاری مسکن به معتادان بهبود یافته اینگونه نیست که تمامی معتادان در حال درمان از این تسهیلات استفاده کنند چرا که این واحدها در اختیار خانواده هایی قرار می گیرد که اولا نیازمندی آنها احراز شده باشد و دوما واجد شرایط برای تحویل مسکن باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات