فرمانده انتظامی استان ایلام از متلاشی شدن باند قاچاق هروئین به غرب کشور و کشف محموله ۲۰ کیلویی هروئین از این باند خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سردار علی دولتی در تشریح این خبر گفت: در این عملیات، موفق به دستگیری چهار نفر از اعضاء اصلی تهیه و توزیع هروئین در استان های غربی کشور شدیم.

وی افزود: به دنبال اطلاع پلیس از فعالیت این گروه تیم مشترکی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و لرستان با هماهنگی های صورت گرفته تحقیقات گسترده ای را در خصوص نحوه فعالیت آن ها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و شناسایی عوامل اصلی این باند مشخص شد که قاچاقچیان مقادیری هروئین را از استان های شرقی و جنوبی کشور برای توزیع در استان های ایلام و لرستان بارگیری کرده اند.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: متهمان که به صورت گروهی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند این محموله را در داخل یک دستگاه خودرو سوناتا جاسازی و قصد داشتند به همدستان خود در استان های ایلام و لرستان برسانند.

وی با اشاره به عملیات شناسایی موفق پلیس در این زمینه گفت: تنگه رازان آخرین مقصد اعضاء این باند بود که پلیس با طراحی یک عملیات ویژه در انتظار آنها بود.

سردار دولتی گفت: در عملیات دستگیری این افراد ۴ نفر از اعضاء اصلی این باند به همراه ۲ دستگاه خودرو دستگیر و کشف شد.

وی در پایان با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۵ ماهه ابتدای سال جاری گفت: با اجرای طرح های ویژه و کنترل گلوگاه های استان عرصه را بر فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر تنگ کرده ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات