واژگونی سمند در کیلومتر ۳۰ محور فرعی پرسک در استان لرستان منجر به مرگ دو تن و جراحت دو تن دیگر شد.

برابر اعلام پلیس راه استان لرستان در ساعت ۰۵: ۳۰ روزگذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۳۰ محور فرعی پرسک (سلسله - دلفان) در استان لرستان دو تن کشته و دو تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری زانتیا در کیلومتر ۲۰ محور پونل به خلخال در استان گیلان هفت تن مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری زانتیا اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان آذربایجان شرقی در ساعت ۱۹: ۲۰ روز پنجشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری زانتیا در کیلومتر ۵ محور فرعی خلخال در استان آذربایجان شرقی هفت تن مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پیکان اعلام کردند.

بر اثر برخورد یک دستگاه سواری هیوندا و یک دستگاه سواری زانتیا در ساعت ۱۹: ۰۰ روز پنجشنبه در کیلومتر ۲۵ محور اهر - تبریز (مشگین) در استان آذربایجان شرقی دوتن کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری زانتیا اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان مرکزی در ساعت ۰۴: ۲۶ روز پنجشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با شیء ثابت در کیلومتر ۱۱ محور اراک - توره در استان مرکزی سه تن کشته و دو تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در استان گیلان (محور آستارا) بارش باران گزارش شده است، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.

مهمترین علل حوادث روز جمعه شامل عدم توجه به جلو ۳۰درصد، انحراف به چپ ۱۶درصد، تخطی از سرعت مطمئنه ۲۳درصد عدم رعایت حق تقدم ۱۶درصد، خستگی و خواب آلودگی چهار درصد و بر اساس همین گزارش ۴۰ درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها و ۱۳ درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات