رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری سارق کیف قاپی خبر داد که با وجود ربودن ۱۵۰ کیف، تنها اقدام به ربودن اموال مالباختگان کرده و مدارک شناسایی این افراد را برایشان پست می کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ مهرزاد بیژن نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به سرقت های عدیده کیف قاپی در غرب تهران که توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت صورت می گرفت، دستگیری این فرد در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی ردپایی از این راکب آغاز شد گفت: در ۲۷ شهریورماه سالجاری عوامل کلانتری شخصی به نام علیرضا ۲۷ ساله را به همراه یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری شیشه به کلانتری منتقل کردند که ماموران در بازرسی بدنی دقیق یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان وجه نقد و دو عدد گوشی تلفن مارک های معتبر را کشف کردند.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه ماموران در بررسی پیامک های یکی از این گوشی های گرانقیمت پیامکی با مضمون «کیف و مدارکم را یکجا بیانداز و به من زنگ بزن» روبرو شدند که سریعا ماموران با شماره این پیامک تماس گرفته که زنی به نام نرگس مدعی شد که کیف حاوی مدارک و گوشی تلفن همراهش در آدرس میدان ونک توسط یک موتورسیکلت از داخل اتومبیلش ربوده شده، گفت: این زن عنوان کرد که یک موتورسوار پشت چراغ قرمز خلاف جهت حرکت کیف وی را از صندلی کنار راننده ربوده و متواری شد.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا مدعی بود که گوشی های تلفن همراه متعلق به خودش است، گفت: علیرضا پس از مواجهه با شاکی لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: مدت سه سال به اتهام کیف قاپی در زندان بود و در پایگاه هشتم پلیس آگاهی نیز دارای پرونده است و تنها شش ماه است که از زندان آزاد شده و به علت اعتیاد شدید به شیشه به تنهایی اقدام به کیف قاپی می کند.

بیژن نیا با بیان اینکه متهم در اعترافات خود به بیش از ۱۵۰ فقره کیف قاپی اشاره کرد، گفت: این فرد عنوان کرد که در هفته سه تا چهار مرتبه اقدام به کیف قاپی در غرب تهران به خصوص در محدوده سعادت آباد، ونک، ولنجک و… می کرده و گوشی های تلفن همراه را در منطقه نازی آباد به فروش می رساند.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه متهم معترف شد که مدارک مالباختگان را پست کرده است گفت: متهم با پرونده متشکله در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات