مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: در پنج ماهه اول سالجاری در هر ساعت به طور متوسط تعداد ۴۰ واقعه فوت در کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی اکبر محزون افزود: در پنج ماهه اول سال ۹۲ تعداد ۱۵۰ هزار و ۳۶۹ واقعه فوت به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از کل واقعه فوت ثبت شده در پنج ماهه اول سالجاری تعداد ۱۱۶ هزار و ۹۶ مورد فوت در مناطق شهری و ۳۴ هزار و ۲۷۳ رویداد فوت نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوت شده در این مدت ۸۵ هزار و ۱۹ مورد فوت مرد و ۶۵ هزار و ۳۵۰ مورد فوت زن به ثبت رسیده است.

محزون تصریح کرد: در پنج ماهه اول سال جاری در مقابل هر ۱۰۰ فوت ثبت شده زنان تعداد ۱۳۰.۱ مورد فوت مردان به ثبت رسیده است که همین نسبت در مدت مشابه سال قبل ۱۲۸.۹ بوده است.

وی اظهار کرد: در پنج ماهه اول سال جاری تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع برابر ۱۴۲ هزار و ۱۴۷ واقعه و تعداد فوت های ثبت شده در مهلت قانونی در همین زمان برایر با ۱۳۵ هزار و ۷۶۵ واقعه می باشد.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال ۱۳۹۲ در هر ماه به طور متوسط تعداد ۳۰ هزار و ۷۴ واقعه فوت به ثبت رسیده است گفت: در همین زمان در هر شبانه روز نیز به طور متوسط تعداد ۹۷۰ واقعه فوت به ثبت رسیده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات