رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: چهار عضو اصلی باند وحشت که مرتکب جرائمی مانند زنای به عنف، آدم ربایی، زورگیری، سرقت و قدرت نمایی با سلاح سرد شده بودند، بامداد امروز در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ پور رضاقلی از به دار آویخته شدن چهار عضو اصلی باند وحشت در کرمان خبر داد و بیان کرد: اعضای گروه هشت نفره موسوم به باند وحشت در پی اقدامات تحسین بر انگیز پلیس آگاهی استان در مردادماه امسال در کرمان شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات به جرایمی از جمله تجاوز به عنف، سرقت به عنف، قدرت نمایی و اقدامات آزاردهنده علیه شهروندان اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: حکم اعدام چهار عضو اصلی باند وحشت به نامان" فرزاد- ت" ۲۴ ساله، " مسعود- خ" ۲۳ ساله، " میثم- ص" ۲۴ساله و" علی- م" ۳۵ ساله، بامداد امروز سه شنبه دوم مهرماه ۹۲ در زندان کرمان به اجرا در آمد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان که درمردادماه امسال و در پایان عملیات مرحله دستگیری و تکمیل تحقیقات پلیسی پرونده اعضای این باند، طی مصاحبه ای برای اولین بار خبر شناسایی و دستگیری باند وحشت و اقدامات جنایتکارانه آنها را اعلام کرده بود.

۱- آدم ربایی و تجاوز به عنف دسته جمعی همراه با ضرب و جرح شدید دو خواهر ۱۶ و ۲۱ ساله (در حضور یکدیگر) از ساعت ۷ شب تا ۵ بامداد روز بعد و رها سازی آنان در حاشیه شهر منجر به بروز بیماری های جسمی و روحی در قربانیان، به نحوی که هر دو قربانی همچنان تحت درمان های روان پزشکی قرار دارند.

۲- سرقت موتوسیکلت تریل متعلق به آقای" رضا ح" برای استفاده در انواع جرائم در دستور کار باند

۳- سرقت اموال و مدارک آقای" رضا الف" برای بهره برداری از مدارک مسروقه برای جعل هویت غیرواقعی برای اعضای گروه

۴- آدم ربایی همراه با ضرب و جرح و سرقت به عنف طلاجات گران قیمت و وجوه نقد همراه خانم" ک – ث"

۵- حمله به افسر پلیس راهور حین انجام وظیفه و به هنگام اقدام قانونی درباره تخلف ورود ممنوع خودروی یکی از اعضای باند وحشت و ضرب و جرح شدید وی در یکی از میادین ورودی و اصلی شهر کرمان

۶- سرقت از داخل خودروی متعلق به خانم" س- ف" به منظور تحصیل مدارک برای تهیه هویت جعلی برای اعضای گروه

۷- سرقت موتوسیکلت متعلق به آقای" محسن ش" برای استفاده در شناسایی و تعقیب قربانیان تجاوز به عنف و سرقت به عنف

۸- سرقت از داخل خودروی خانم" الف – ک" به منظور تحصیل مدارک برای تهیه هویت جعلی برای اعضای گروه

۹- سرقت به عنف همراه با ضرب و جرح شدید (منجر به بستری شدن در بیمارستان) خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به آقای" م- ف" ۵۰ ساله به منظور کسب درآمد و بهره گیری از خودروی مسروقه برای ربودن قربانیان جرائم جنسی و تجاوز به عنف

۱۰- ضرب و جرح شدید منجر به نقص عضو فردی به هویت" م- الف" به علت ممانعت شاکی از اعلام رضایت یکی از بستگان خود در یک پرونده اتهامی مربوط به گروه متهمان

۱۱- سرقت موتوسیکلت آقای" م – ت" برای بهره برداری در سرقت های به عنف و تجاوزات جنسی

۱۲- سرقت منزل، تهدید و ضرب و جرح خانم" پ- ر" در رابطه با اختلافات با سردسته باند وحشت

۱۳- ربودن همراه با ضرب و جرح شدید خانم" ز- خ" ۱۸ ساله در ساعت ۸ شب و انتقال قربانی به بیابان های حاشیه شهر و تجاوز به عنف دسته جمعی سبعانه بعد از ضرب و جرح شدید نسبت به قربانی و رهاسازی پیکر نیمه جان وی در حاشیه شهر در ساعت ۵ صبح روز بعد با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای" م- ف"

۱۴- حمله به موتور سوار حامل پیتزا (کارگر یک پیتزا فروشی) منجر به ضرب و جرح شدید راکب آن به هویت" ع – ح" و سرقت موتوسیکلت و پیتزاهای در حال حمل با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای" م- ف" .

۱۵- حمله دسته جمعی همراه تخریب مغازه آقای" غ- ر" منجر به فرار وی و ضرب و جرح یک مشتری بی اطلاع حاضر در مغازه به هویت" الف – ن" ۲۳ ساله در حد ایجاد نقص عضو جدی در اندام های حیاتی وی با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای" م- ف" .

۱۶- حمله به دختر ۱۳ ساله به هویت" ز- ع" با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای" م- ف" و تلاش برای ربودن وی به منظور تجاوز جنسی که به علت شدت مقاومت شاکیه، فریادهای استمداد وی و مداخله مغازه دار محله، عقیم مانده و محقق نمی شود.

۱۷- سرقت مدارک فردی به هویت" ع – الف" از داخل خودروی نامبرده و تقاضای باج به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قبال استرداد مدارک مسروقه که با دستگیری گروه متهمان ضمن کشف و استرداد مدارک مسروقه، باج خواهی پنجاه میلیون تومانی نیز منتفی شد.

۱۸- حمله شدید همراه با ضرب و جرح و ربودن خانم" م- ش" ۳۲ ساله در ساعت ۱۰ شب و ضرب و جرح وی در بیابان های حاشیه شهر همراه با تجاوز به عنف دسته جمعی و رهاسازی قربانی در ساعت ۵ روز بعد در حاشیه شهر با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای" م- ف" منجر به ایجاد اضطراب و تنش های روانی پایدار در قربانی.

۱۹- سرقت به عنف همراه با ضرب و جرح مالک خودروی سیتروئن زانتیا متعلق به آقای" م- ب" برای انجام سرقت های به عنف و آدم ربایی به منظور تجاوز به عنف با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای" م- ف" .

۲۰- حمله دسته جمعی به دو خواهر دانشجوی غیر بومی مقیم کرمان با استفاده از خودروی مسروقه سیتروئن زانتیای متعلق به آقای" م- ب" به منظور ربودن با هدف ربودن به منظور تجاوز جنسی که به علت شدت مقاومت دو خواهر دانشجو و حضور افراد رهگذر در مرحله ضرب و جرح شدید و سرقت تبلت و تلفن همراه گران قیمت آنان متوقف می ماند، قربانیان این جرم بعد از حمله اعضای باند وحشت در بیمارستان بستری و همچنان دچار تألمات روحی شدید شدند.

۲۱- حمله دسته جمعی به یک افغانی در حال تردد به منظور سرقت گوشی تلفن همراه وی از نوع tuch و فرار وی به داخل یکی از دانشگاه های بزرگ کرمان و ورود سواره و پیاده گروه متهمان به داخل دانشگاه در حال فعالیت و ضرب و جرح نگهبانان و کارمندان و سرقت تلفن همراه یکی از نگهبانان دانشگاه با استفاده از خودروی مسروقه سیتروئن زانتیای متعلق به آقای" م- ب" .

۲۲- کشف ۱۲ بطری ویسکی +۶۰ حبه تریاک و تعداد زیادی مدارک جعلی مربوط به مشاغل و هویت های گوناگون در جریان دستگیری اعضای باند از مخفیگاه های آنان.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات