رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت های تردد روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت های تردد روزهای پایان هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.

این محدودیت ها به شرح زیر است:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، سمنان - مشهد و بلعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸: ۳۰ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع در جاده دماوند ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده زاهدان – زابل ممنوع خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات