مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از راه اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان در استان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، قربانعلی پاشا از جوان و جوانی به عنوان غنیمتی ارزشمند و پشتوانه ای گرانبها و آینده ساز کشور نام برد و افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای جوان دنیاست که این موضوع می تواند هم یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

وی تاکید کرد: اگر همه دست در دست هم بدهیم و با برنامه ریزی و درایت و آینده نگری با جوانانمان ارتباط بر قرار کنیم و نیازها را بشناسیم و در رفع آن تلاش کنیم در این صورت جوان و جوانی یک فرصت است، ولی چنانچه از این مسوولیت مهم غفلت کنیم مطمئناً فرصت را به دشمنان داخلی و خارجی داده ایم تا برای جوانانمان برنامه ریزی کنند که در این صورت جوان و جوانی برایمان تهدید خواهد بود.

پاشا با اشاره به ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بیان کرد: در راستای توجه به جوانان و تسهیل امر ازدواجشان سامانه رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان راه اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان با هماهنگی کمیسیون بانک های استان نسبت به راه اندازی این سامانه در سایت اقدام نموده است.

در ادامه پاشا اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از جوانان برای دریافت وام ازدواج با مشکل مواجه هستند می توانند به این سامانه مراجعه کرده و مشکل خود را ارائه دهند تا کارشناسان، مشکلات متقاضیان را جمع آوری کرده و در نهایت طی جلسه ای با بانک های مربوطه در راستای رفع آن اقدام کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات