مدیراداره کل ورزش و جوانان شهرستان ایلام با تاکید بر نقش بسیار موثرآموزش های پیش از ازدواج در کاهش طلاق، گفت: دستگاه ها در این زمینه برنامه ریزی شده کار کنند.

به گزارش افکارنیوز ، کمالی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایلام با موضوع ازدواج، اظهارکرد: راهکارهای ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج و زمینه سازی ازدواج آسان باید در دستور کار دستگاه ها و نهادها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی ازدواج همزمان با مناسبت های معصومین و الگوگیری از زندگی امامان ضروری است، افزود: همه دستگاه و رسانه ها باید در این زمینه به صورت عملی و برنامه ریزی شده کار کنند.

مدیرامور جوانان شهرستان ایلام علت خیلی از طلاق های در جامعه را عدم آگاهی کافی برای شروع زندگی در بین جوانان توصیف و ادامه داد: آموزش نقش بسیار موثری در موفقیت ازدواج ها دارد پس نباید در این زمینه سهل انگاری صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باید الگوی جوانان امروزی باشد، تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش دستگاه های متولی و شناخت بیشتر از زندگی معصومین است که باید در این راستا برنامه های ارزنده ای اجرا شود.

کمالی پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان را ضروری دانست و ادامه داد: باید زمینه ازدواج جوانان در جامعه فراهم شود تا شاهد کاهش آسیب ها در این راستا باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات