فرمانده ناجا با بیان اینکه در حوزه نرم افزار، ناجا ۱۰۰ درصد به خودکفایی رسیده است و در حوزه سخت افزار نیز در یک مورد با شرکت های خارجی همکاری می کند، گفت: در حوزه تولید سلاح به خودکفایی ۱۰۰ درصدی رسیده ایم.

به گزارش افکارنیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه ایپاس در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه پس از چند سال فعالیت در ناجا چه نمره ای به نیروی انتظامی می دهید، گفت: نمره را باید مردم بدهند و شما می توانید از مردم در این مورد سئوال کنید اما بررسی های ما نشان می دهد که نمره ناجا از ۱۰۰،۸۴ است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بحث تولید ملی و سرمایه گذاری در آن به اتمام نرسیده است، گفت: امروز نیروی انتظامی در بحث نرم افزار به طور کامل و در حوزه سخت افزار نیز خودکفا شده است و تنها در مورد یک یا دو کالا همکاری محدودی با شرکت های خارجی داریم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی در بحث تولید سلاح به خود کفایی ۱۰۰ درصدی رسیده و همه نیازهای خود را از طریق تولیدکنندگان داخلی برطرف می کند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای علمی در گرو سرمایه گذاری مناسب در کشور است، گفت: خوشبختانه ما با خیل عظیمی از دانشمندان در کشور مواجه هستیم که آنها تنها نیاز به حمایت دارند تا نیازهای کشور را برطرف سازند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در عرصه هایی مانند DNA و اثر انگشت هرجا که شرکت های خارجی از کمک به ما سر باز زده اند نیروهای داخلی توانسته اند جای آنها را به خوبی پر کنند.

وی در مورد اینکه چه زمانی نیروی انتظامی می تواند یک گام از مجرمین پیش باشد، گفت: ابتکار عمل همیشه در دست مجرمان است و آنها هستند که با شیوه های مختلف مرتکب جرم می شوند محال است که ما بتوانیم به این ابتکار دست پیدا کنیم که جلوتر از مجرمین وقوع جرم آنها را پیش بینی کنیم.

وی در پایان، یکی از دستاوردهای مهم ناجا را کاهش جرائم خشن عنوان کرد و افزود: در حالی ما توانسته ایم جرائم خشن را در کشور کاهش دهیم این جرائم در دنیا رو به افزایش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات