وزیر راه و شهرسازی از اعلام علت تصادف ۲ اتوبوس در محور قم - تهران تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: نبایددر حمل ونقل کیفیت را فدای قیمت یا قیمت را فدای کیفیت کنیم و در قیمت گذاری باید انعطاف پذیر باشیم.

به گزارش افکارنیوز ، عباس آخوندی با اشاره به تشکیل کمیسیون ایمنی راه ها و بررسی علت تصادف دو اتوبوس در آزادراه قم - تهران افزود: به یک گروه مستقل از وزارت راه و پلیس مأموریت دادم که گزارش مستقلی در این زمینه تهیه کنند که این گزارش در کمیسیون ایمنی راه ها قرائت شد.

وی افزود: در این زمینه هفت گروه برای بخش های مختلف ایمنی، جاده، صنعت خودرو و حوزه هایی که به ایمنی راه ها مربوط می شوند تشکیل و مقرر شده مطالعات مستقلی در این زمینه انجام دهند.

آخوندی گفت: قرار است دو جلسه به فاصله هر دو هفته یکبار طی ماه پیش رو برگزار و موارد بررسی شود تا تصمیمات نهایی برای مشخص شدن علت حادثه اتخاذ شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره آزادسازی قیمت ها در حوزه حمل و نقل گفت: مردم باید به یک سامانه حمل و نقل ایمن، روان و سریع دسترسی داشته باشند و نباید کیفیت را فدای قیمت یا قیمت را فدای کیفیت کنیم و در قیمت گذاری نیز باید انعطاف پذیر باشیم.

آخوندی همچنین درباره وضعیت مسکن مهرگفت: در این زمینه تعهدات را پذیرفته ایم و برای جلوگیری از ایجاد خلل در برنامه های قبلی، یک قائم مقام در وزارتخانه انتخاب شده که ماموریت دارد مسائل مربوط به پروژه مسکن مهر را به صورت ویژه پیگیری کند تا در این بخش هیچ کاری روی زمین نماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات