در این گزارش از حجاب و عفاف، تهاجم فرهنگی و توطئه غرب آشنا می شویم.

به گزارش افکارنیوز ، طاغوت با جلوه نمایی در سرزمین اسلام امان مسلمانان و عاشقان معنویت را بریده، هر روز سخت تر از روز گذشته، چاره ای جز توکل برخدا در دل مومنان برجای نگذاشته بود.

به یکباره خورشید امید بر سرزمین اسلام طلوع و مردی از دل تاریخ به یاری همه شتافت.
با تدبیر ایشان و مبارزه های مردم پس از گذشت چند سال سرانجام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران خشم غرب برانگیخته و اقدام به توطئه ای بزرگ با راه اندازی جنگ نابرابر میان ایرن و عراق کردند.

در جنگ نابرابر ایران، قهرمانی و ایثار رزمندگان و به پشتیبانی ملت در برابر عده ی کثیری از کشورهای مدافع عراق ایستادگی و پس از گذشت ۸ سال ایران پیروز شد.

خشم غرب برانگیخته تر شد زیرا از طریق جنگ سخت و نابرابر ایران و عراق نتوانسته بود به اهداف شوم و نیرنگ های خود برسد.

این بار نیز غرب اقدام به توطئه نیرنگ و نقشه های شوم کرد. غرب تبدیل به دشمن مخفی و اقدام به جنگ نرم، خاموش و نامرئی کرد.

با جنگ نابرابر و سخت تر از جنگ ایران و عراق، با توطئه و نیرنگ های شوم خود دست به ریشه زنی نسل جوان و ریشه انقلاب زد.

تهاجم فرهنگی یکی از سلاح های غرب در ایران است. در این بخش از گزارش با گذر بر نمایشگاه یاد یاران در بوستان ولایت به اسرار توطئه غرب و تهاجم فرهنگی اشاره می کنیم.

در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هدف اصلی غرب حجاب و عفاف و نسل جوانان است.

پس از پایان جنگ تحمیلی غرب با ورود ماهواره به ایران به طور غیر مستقیم با افزایش ماهواره به ایران به طور غیر مستقیم با افزایش تهاجم فرهنگی عامل تضعیف باورهای مذهبی، تضعیف حجاب و عفاف، تخریب نسل جوان و افزایش آسیب های اجتماعی شد.
ورود بازی های رایانه ای، ورود اسباب بازی کودکان و نوجوانان با فرهنگ غرب، تغییر نوع پوشش، تولید لباس های غرب در ایران، تولید و ورود دفتر هایی با عکس های نامناسب غرب در بین دانش آموزان، ورود لوازم آرایشی مختلف، ترویج فرهنگ غرب در ایران از سلاح های مخفی غرب و تهاجم فرهنگی است.

** حجاب و عفاف در ایران


از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا امروز انقلاب شاهد ایثار، فداکاری و شهادت بسیاری از هموطنان بوده است.

بزرگترین پیام شهدای انقلاب و انتظار آنها دریک جمله ختم می شود، سرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت دادم.

با کمی تفکر و تامل پی خواهیم برد امروز همه ملت ایران چه مرد و چه زن با حفظ حجاب و عفاف باید از انقلاب اسلامی ایران همچون سربازی پاسداری کنند.

در حقیقت شهدا با این جمله ما را مدیون خون خود و پاسخگویی در روز قیامت و رستاخیز کرده اند.

شاید حجاب و عفاف مخصوص دختران و زنان است ولی برای حفظ این واجب باید همه ملت ایران تلاش، مبارزه و فداکاری کنند.

اتحاد تنها چار مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

در این بخش از گزارش گذری بر نمایشگاه یاد یاران در بوستان ولایت خواهیم کرد.

نمایشگاه یاد یاران در بوستان شامل بخش های مختلف از حمله تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، عفاف و حجاب، تاریخ انقلاب در زمان قبل از انقلاب، رویدادهای سیاسی سال ۷۸ تا ۸۷، فتنه سال ۸۸، شهدای هسته ای بخش های دیگر است.

بخش عفاف و حجاب شامل سه غرفه، غرفه نقش زن در دفاع مقدس، پشتیبانی زنان در پشت جبهه از رزمندگان، زنان در حالت آمادگی دفاعی، آموزش اسلحه توسط زنان، خیاطی صلواتی، امدادگران زن، آش صلواتی، غرفه دوم نماد مادر نمونه دوم نماد مادر نموه درکنار زنان غربی که به اسلام روی آوردند. پیامدهای ناشی از اشتغال زنان است.

نماد شیطان و یک زن محجبه که دست شیطان به چادر او است، این زن محجبه از پشت چادر بر سر دارد ولی از مقابل به طور نامناسب بی حجاب است.
نماد تحریک مردان توسط پوشش نامناسب زنان از نمادهای غرفه دوم بخش حجاب است.

غرفه سوم شامل کتیبه هدف آفرینش خداوند به دلیل وجود پیامبر اکرم (ص) دلیل آفریده شدن پیامبر (ص) به خاطر امام علی (ع) و دلیل آفریده شدن امام علی (ع) به خاطر حضرت فاطمه (س) است.

نماد زنی که از راه امام خمینی (ره) که از نهضت امام حسین (ع) پیروی می شود را انتخاب می کند.

فرزندی را به دنیا می آورد. فرزندش در زمان جنگ تحمیلی ازدواج می کند و سپس بعد از چند سال از دانشمندان هسته ای ایران می شود.

گفتنی است: تقویت باورهای مذهبی، تقویت حجاب و عفاف، پیشرفت و تکنولوژی از با اهمیت ترین و مهم ترین سلاح در برابر جنگ نرم غربتهاجم فرهنگی است.







در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات