باید از تجربیات و ظرفیت های بخش های حوزوی استان استفاده شود زیرا منشاء حرکت انقلابی مردم ایران از حوزه به رهبری امام خمینی (ره) بود.

به گزارش افکارنیوز ، سید حسین هاشمی، استاندار تهران گفت: تشکیل تیم قوی از مجموعه نخبگان برای بررسی چگونگی اجرای فعالیت های اقتصادی و کمک به توسعه پایدار و متوازن در استان ضروری است.
سیدحسین هاشمی تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ شود تا از ایده ها و ابتکارات نخبگان و استعدادهای برتر استان با توجه به مشکلاتی که در استان وجود دارد، استفاده شود.

هاشمی با بیان این که مدیران دستگاههای جرایی استان در حوزه های مختلف، باید مشاورانی از نخبگان برای خود انتخاب کنند، افزود: با توجه به رویکرد اقتصادی دولت و تحقق حماسه اقتصادی استانداری در پی برنامه ریزی تشکیل تیم قوی اقتصادی از مجموعه نخبگان استان است تا با استفاده از ایده ها و تفکرات خلاق آن ها به توسعه اقتصادی و متوازن تهران کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت به نظرها، پیشنهادها و ایده های سازنده مطرح شده رویکردی مثبت خواهد داشت و راه اندازی اتاق های فکر به معنای واقعی که منشاء سازندگی و توسعه متوازن و همه جانبه باشد می تواند در این حوزه راهگشا باشد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نخبگان و استعدادهای برتر فقط در بین جامعه دانشگاهی یافت نمی شود، تصریح کرد: باید به دنبال کشف استعدادهای برتر در بین جامعه کارگری، خانواده ها، اصناف و… نیز باشیم زیرا گاهی وقت ها این افراد در صنف و رشته کارگری خود به تجربیات و ایده های بکری دست می یابند که شاید نخبگان و فرهیختگان جامعه سال ها پس از تحصیل به آن دست نیابند.

هاشمی گفت: باید از تجربیات و ظرفیت های بخش های حوزوی استان استفاده شود زیرا منشاء حرکت انقلابی مردم ایران از حوزه و به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تهران همواره بعنوان خاستگاه وپیشانی علم وفناوری کشور مطرح بوده و باید بسترهای مناسب برای استفاده از تمام ظرفیت فکری نخبگان آماده شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات