عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره چهارم فراکسیون ورزش با حضور چهره های نام آشنای ورزشی در شورا تشکیل خواهد شد؛ ضمن اینکه بنا داریم در این دوره اماکن ورزشی را در سطح مناطق گسترش دهیم.

به گزارش افکارنیوز ، عباس جدیدی با اشاره به حضور چهره های نام آشنای ورزشی در شورای چهارم، اظهار داشت: باید از این پتانسیل به وجود آمده به نحو احسن استفاده شود.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان اقدامات خوبی در حوزه ورزشی در سطح شهر تهران انجام داد و به همین جهت بنا داریم فراکسیون ورزشی را در شورای چهارم با حضور ورزشکاران شورا تشکیل دهیم.

جدیدی در خصوص گسترش اماکن و فضاهای ورزشی در سطح مناطق و محلات شهر تهران، گفت: اگر چه در سال های اخیر در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته اما با توجه به اینکه ورزش یکی از موضوعات مهم در هر جامعه است ما نیز به تبع بنا داریم در حوزه ورزشی اقدامات خوبی را انجام دهیم و به همین جهت در شورای چهارم اماکن ورزشی را گسترش خواهیم داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص تعامل اعضای شورا با شهرداری تهران گفت: پس از رأی گیری اعضای شورا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران انتخاب شده است و همه اعضای شورا باید با وی در جهت گسترش و توسعه خدمات شهری همکاری لازم را داشته باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات