با حضور رئیس سازمان بهزیستی و عزت الله انتظامی

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و عزت الله انتظامی نخستین مرکز جامع توانبخشی (سرای سالمندان) ویژه هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش افکارنیوز ، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح نخستین سرای سالمندان ویژه هنرمندان در تهران (ولنجک) اظهار داشت: سال گذشته در همین روزها وعده ای را به استاد انتظامی در خصوص راه اندازی سرای سالمندان ویژه هنرمندان دادیم که در نهایت توانستیم با همکاری جهاد دانشگاهی نخستین مرکز توانبخشی (سرای سالمندان) ویژه هنرمندان را افتتاح کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش شده این مرکز، یک مرکز کاملاً تجهیز شده و دارای خدمات متنوع باشد تا سالمندان بتوانند با حضور در این مرکز خدمات خوبی را دریافت کنند.

هاشمی در خصوص محل سرای سالمندان ویژه هنرمندان در منطقه ولنجک گفت: این منطقه به دلیل رفت و آمد افراد عالم، صاحبنظر و دانشمند پیش بینی شده است و تلاش شده است مرکزی برای سالمندان تعیین شود که در منطقه مناسبی از تهران باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف راه اندازی سرای سالمندان ویژه هنرمندان ارتقای سطح دانش سالمندی و توسعه خدمات سالمندی است اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور به عنوان دبیرخانه شورای عالی سالمندان محسوب می شود ما نیز به دنبال اجرای برنامه های متنوع در حوزه سالمندی هستیم.

به گزارش فارس، در ادامه مراسم افتتاح سرای سالمندان ویژه هنرمندان عزت الله انتظامی هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان این جمله که به آرزوی خود رسیده ام اظهار داشت: همیشه آرزو داشتم خانه سالمندان نیز ویژه هنرمندان در کشور راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه تعدادی از هنرمندان کشورمان در حوزه های مختلف پس از رسیدن به سن سالمندی از خانه و خانواده و جامعه دور می شوند به طوری که برخی از آنها به گونه ای فوت کرده اند که حتی همسایگان آنها نیز باخبر نشده اند.

انتظامی بیان داشت: با راه اندازی سرای سالمندان ویژه هنرمندان، این قشر از جامعه (هنرمندان) می توانند با حضور در این مرکز روزهای خوبی را در کنار سایر هنرمندان سپری کنند و در واقع تنها نباشند.

این هنرمند پیشکسوت کشورمان ادامه داد: در راه اندازی سرای سالمندان ویژه هنرمندان رئیس سازمان بهزیستی کشور کمک قابل توجه و شایانی کرد و بدون حمایت وی و بهزیستی نمی توانستیم این سرای سالمندان را راه اندازی کنیم.

انتظامی خاطرنشان کرد: این مرکز خاص هنرمندان تلویزیونی نیست و همه هنرمندان در حوزه های مختلف از جمله نقاشی، مجسمه سازی و… می توانند در این مرکز حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شنیده می شود که قطعه هنرمندان رو به پر شدن است که امیدواریم شهردار تهران مکان مناسب تری را برای هنرمندان در بهشت زهرا فراهم کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات