فرماندار اردکان از شناسایی آخرین قربانی سانحه خونین و دلخراش اتوبان تهران قم خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، احمد کمالی اظهار کرد: جنازه مرحوم علی پایدار یکی از کشته شدگان در تصادف تهران - قم شناسایی و به شهرستان اردکان منتقل شد.

وی افزود: در سانحه دلخراش تصادف رانندگی در اتوبان تهران - قم که باعث کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد، جسد یکی از همشهریانمان شناسایی نشده بود.

فرماندار اردکان با اشاره به اینکه علی پایدار از خانواده شهدا و برادر شهید پایدار بوده، در گذشت وی را به خانواده اش تسلیت گفت.

کمالی با اشاره به اینکه خبر سانحه تصادف اتوبان تهران – قم که جان جمعی از همشهریانمان را گرفت، دل ها را داغدارکرد، بیان کرد: تلخ تر و تاسف بارتر از این حادثه دردناک موضوع عدم شناسایی یکی از جان باختگان این حادثه بود.

وی افزود: عدم شناسایی این قربانی علاوه بر خانواده وی باعث نگرانی و ناراحتی مردم شهید پرور و شریف اردکان و همه مسئولان شد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: فوت علی پایدار پیش از این مشخص شده بود اما جسد وی شناسایی نشده و با انجام آزمایشات لازم این موضوع محقق شد و امروز جسد وی به اردکان منتقل شد.

کمالی گفت: اینجانب باعرض تسلیت مجدد به بازماندگان وی و اعتذار و پوزش بدلیل مشکلاتی که در مسیر شناسایی پیکر آن مرحوم برای این خانواده اتفاق افتاد، علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه ایزد منان خواستارم و امیدوارم همگان مشمول دعای خیر پدر ومادر ایشان قرار بگیریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات