مردی که همسر ۶۲ ساله اش را با ضربات چاقو کشته بود، اقدام به خودزنی کرد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش افکارنیوز ، صبح روز گذشته مردی تلفنی با دخترش تماس گرفت وبه او گفت: مادرت را کشته ام! این جمله زن جوان را نگران کرد و او بلافاصله ماجرای تلفن پدرش را به همسرش اطلاع داد. آن ها هراسان خود را به منزل مرد ۶۲ ساله واقع در بولوار امامیه مشهد رساندند اما هرچه زنگ زدند کسی پاسخ نداد. داماد مرد مذکور زنگ همسایه او را زد و از او خواست تا در حیاط را باز کند و بدین ترتیب دختر و شوهرش وارد حیاط شدند اما در منزل مرد ۶۲ ساله هم بسته بود و هیچ کس پاسخی به فریادهای آنان نمی داد. در همین حال مرد جوان در منزل را با فشار باز کرد ولی صحنه دلخراشی آنان را در جای خود میخکوب کرد.

رختخواب ها کنار هم روی زمین قرار داشتند و مادرزن ۶۰ ساله بی جان روی تشک افتاده بود این در حالی بود که خون از روی ساعد و قفسه سینه مرد ۶۲ ساله نیز جاری شده بود. داماد جوان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت و از آنان کمک خواست دقایقی بعد ماموران کلانتری قاسم آباد و ماموران اورژانس به محل حادثه رسیدند.

ماموران انتظامی با مشاهده وضعیت منزل و مرگ زن ۶۰ ساله تلفنی ماجرا را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. مقام قضایی دستور انتقال مرد مجروح به بیمارستان را صادر کرد و خود نیز عازم محل جنایت شد.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که مرد ۶۲ ساله چند ساعت قبل همسرش را به دلیل نامعلومی کشته است. وجود حدود ۸ جراحت در اطراف گردن و صورت مقتول نشان می داد که وی با شیء نوک تیز و برنده ای مانند چاقو به قتل رسیده است این در حالی بود که حوله خون آلودی نیز دور گردن مقتول پیچانده شده بود.

این گزارش حاکی است: قاضی ویژه قتل عمد پس از انجام بررسی های مقدماتی در محل وقوع جنایت، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و خود نیز عازم بیمارستان طالقانی شد. مرد مجروح درباره چگونگی وقوع حادثه به قاضی موحدی راد گفت: فرد ناشناسی وارد منزلم شد و با من درگیری پیدا کرد وقتی همسرم برای دفاع از من جلو آمد آن فرد او را با ضربه چاقو کشت.

وی در پاسخ به این سوال که فرد ناشناس از کجا آمد؟ ابتدا گفت: از در منزل وارد شد اما وقتی مقام قضایی سوال کرد که در منزل از داخل بسته بود و دامادت با فشار در را باز کرده است گفت: او از پنجره داخل شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فرد مهاجم مرد بود یا زن، نیز گفت: من نفهمیدم بنابراین گزارش، چاقویی که لکه های خون نیز روی آن باقی مانده بود در آشپزخانه منزل مرد ۶۰ ساله کشف و برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شد.

دختر متهم به قتل درباره این جنایت به قاضی ویژه قتل عمد گفت: پدرم ناراحتی اعصاب دارد و گاهی اوقات نیز که دارو مصرف می کند دچار توهم می شود. تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات