سفیر ایران در عربستان گفت: توصیه می کنیم کسانی که به قصد انجام حج عمره و تمتع خواستار سفر به عربستان هستند برای گرفتن ویزا و انجام امور مربوط به آن حتما از طریق سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

به گزارش افکارنیوز، محمدجواد رسولی محلاتی با تاکید بر این مطلب خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از ایرانیان که مدعی بودند برای سفر به حج ویزا دریافت کرده اند با ورود به فرودگاه مسوولان فرودگاه اعلام کرده اند که ویزای آنها جعلی است.

وی ادامه داد: به زائرین ایرانی توصیه می کنیم در دام افرادی که خارج از مجموعه سازمان حج و زیارت فعالیت می کنند و با گرفتن مبالغ هنگفت وعده دریافت ویزا سفر برای حج می دهند نیافته اند.

محلاتی درباره مشکل تعدادی از ایرانیان که نتوانستند برای انجام اعمال به حج امسال مشروف شوند گفت: این ۱۰۰ نفر ویزایشان به صورت آزاد و خارج از مجموعه سازمان حج و زیارت گرفته شده و مشخص نیست منبع صدور ویزا کجاست و کدهای درج شده در ویزای آنها با کدهای مورد تایید سهمیه ایران در فرودگاه تطابق ندارد و عربستان اعلام کرده که این ویزاها جعلی است این ایرانیان اعلام کرده اند که این ویزا از طریق سرکنسولگری ایران در مشهد اخذ شده است که البته پیش از این تاکید کرده بودیم برای دریافت ویزا صرفا باید از سازمان حج و زیارت اقدام کرد.

سفیر ایران در عربستان گفت: سال گذشته هم این مشکل برای تعدادی از ایرانیان پیش آمده بود باید صرفا از طریق سازمان حج و زیارت اقدام کرد تا این افراد مانند سال گذشته هم مالشان را نبازند و هم از توفیق زیارت محروم نشوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات