استاندار تهران گفت: در صورت افزایش آلاینده های هوایی شهر تهران تصمیمات جدیدی در خصوص تردد و ساعات کاری ادارات اتخاذ می شود.

به گزارش افکارنیوز، حسین هاشمی در حاشیه نشست استاندار تهران با ائمه جمعه در جمع خبرنگاران درباره آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: در صورت افزایش آلودگی هوای تهران کمیته اضطراری تشکیل و براساس تجربه سال های گذشته اقداماتی در جهت تردد و تغییر ساعات کاری ادارات استان تهران اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: مطمئنا با توجه به آلودگی هوا باید از تصمیمات مقطعی مانند سال گذشته استفاده کرد و موضوع آلودگی هوا را نمی تواند یک هفته ای حل کرد.

وی درباره تردد خودروهای فرسوده در سطح شهر تهران اظهار داشت: حاکمیت باید درباره خودروهای فرسوده تصمیم بگیرد و نمی تواند یک دستگاه به تنهایی نسبت به حل معضل خودروهای فرسوده اقدام کند.

استاندار تهران درباره استفاده از سرویس ادارات اظهار داشت: استفاده از سرویس ادارات در اختیار خود ادارات است و با توجه به منابع و بودجه ای که در اختیارشان است می توانند نسبت به سرویس ادارات و ناهار کارکنان اقدام کنند.

در ادامه این جلسه هاشمی درباره نقش ائمه جمعه در حماسه اقتصادی اظهار داشت: برای انتصاب فرمانداران تهران از هیچ شخص و گروهی به بنده فشار نیاورده اند.

وی ادامه داد: تجربه کاری، دانش، حسن شهرت، اصالت، اعتدال و تبیین سیاست های دولت از شاخصه های تعیین فرماندار است.

وی یادآور شد: دولت زودگذر است و این چهارسال نیز به زودی تمام می شود. امیدواریم که در دولت تدبیر و امید که سیاست های آن مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم داشته باشیم.

وی درباره حماسه اقتصادی بیان داشت: جنگ اقتصادی به مراتب پیچیده تر و سخت تر از جنگ تحمیلی است که ۸ سال از خاک سرزمینمان در برابر تمام جهانیان دفاع کردیم.

استاندار تهران خبر داد: تا یک ماه آینده تمامی ۱۵ فرماندار استان تهران مشخص می شود.

وی افزود: دشمن تنها جایی که احساس کرد می تواند ما را شکننده کند تحریم های اقتصادی همه جانبه بود ولی مردم باز هم خرداد حماسه سیاسی را جامع عمل پوشاندند.

هاشمی خاطر نشان کرد: بنده به تمامی معاونینم تفویض اختیار می کنم ولی به شدت برعملکرد آنها نظارت خواهم کرد.

وی تأکید کرد: اگر بر روی میز وزیر ۱۰ کارتابل باشد آن وزیر مطمئنا کاری نمی کند کسی موفق است که افراد حرفه ای را در کار منصوب کند و از آن افراد کار بخواهد.

استاندار تهران درباره سفرهای استانی اظهار داشت: باید با تعامل شهرداران مسئولین شهرستان و ائمه جمعه نسبت به سفرهای استانی به همراه معاونین اقدام شود.

وی تأکید کرد: در سفرهای استانی به کمیت اعتقاد ندارم و به کیفیت سفرها اعتقاد دارم. وقتی به شهرستانی سفر می کنم باید تمامی دستگاه های اجرای برای حل مشکلات حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: نباید مردم را با یک نامه دادن سرگردان کنیم اگر بتوانیم از ۲۰۰ نفری که در شهرستان ها به ما مراجعه می کنند مشکلات ۱۰ درصد از آنها را حل کنیم رضایت مندی بهتری نیز کشف می شود.

وی درباره استخدام در ادارات دولتی استان تهران اظهار داشت: ساعت کاری ادارات و استخدام در ادارات دولتی استان تهران براساس مصوبه دولت انجام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات