رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری «علی قرقی» ، سارق حرفه ای منازل شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ اقبال امانی با بیان اینکه در سیزدهم شهریورماه امسال فردی به نام «حمیدرضا» با تسلیم شکواییه ای به کلانتری ۱۰۲ پاسداران از سرقت منزلش پرده برداشت، گفت: این فرد در اظهاراتش عنوان کرد که سارق یا سارقان احتمالی از منزلش یک تخته فرش، یک دستگاه لپ تاپ، دو سرویس طلا و مقداری سکه را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه با ثبت شکایت این فرد، تحقیقات آغاز شد گفت: پس از گذشت یک ماه کار اطلاعاتی فشرده سرانجام ماموران، ردپای یکی از سارقان حرفه ای منازل شمال پایتخت به نام «علی قرقی» را شناسایی کنند که تحقیقات برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه در ساعت ۲ بامداد پانزدهم مهرماه بنا به دستور مقام قضایی، چهار تیم از معاونت تجسس کلانتری به سمت مخفی گاه «علی قرقی» در حوالی میدان بهارستان اعزام شدند، گفت: متهم هنگامی که متوجه حضور ماموران شد، اقدام به فرار با یک دستگاه خودروی سوناتای مشکی رنگ کرد که با فرار این متهم، عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

امانی با بیان اینکه ماموران در حین تعقیب با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک به سمت لاستیک خودروی «علی قرقی» کردند، گفت: سرانجام در یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان به نام های «علی» و «امین» دستگیر و برای بازجویی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شدند که لوازم سرقتی از جمله لپ تاپ و… نیز از این افراد کشف و ضبط شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات