رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اشاره به محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲: ۰۰ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ساعت ۰۱: ۰۰ بامداد روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳: ۰۰ روز جمعه ساعت ۰۱: ۰۰ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶: ۰۰ روز جمعه تا ۰۱: ۰۰ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنا حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶: ۰۰ صبح روزهای سه شنبه، چهار شنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳: ۰۰ روز جمعه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵: ۰۰ تا ۲۴: ۰۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶: ۰۰ صبح روزهای سه شنبه، چهار شنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ سلبی در پایان گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶: ۰۰ تا ساعت ۲۰: ۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات