مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بحث تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی را دو ماموریت اصلی اداره کل بانوان شهرداری تهران در سال جاری معرفی کرد و گفت: در سال گذشته طرح شکوفایی عشق ویژه زوج های جوان در سطح مناطق به انجام رسید که امسال این اقدام در سطح محلات برگزار می شود.

نرگس معدنی پور در مورد مهمترین اهداف اداره کل بانوان شهرداری تهران در سال جدید، اظهارکرد: بحث تحکیم بنیان خانواده جزو ماموریت های اصلی ما است که شامل دادن آموزش های لازم به دختران جوان در بحث قبل از ازدواج، حین و بعد از ازدواج برای دوام خانواده می شود.

وی افزود: این آموزش ها در خانه های تسنیم سرای محلات برگزار می شود و خانه های تسنیم پایگاه های خوبی برای حضور خانواده ها بوده و در واقع این پایگاه ها همیار خانواده ها هستند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران دیگر رویکرد مهم سال جاری را ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی معرفی کرد و گفت: امسال این موضوع به شکل گسترده تر و عمیق تر در سطح محلات به انجام می رسد.

معدنی پور در ادامه مهمترین اقداماتی که سال گذشته به انجام رسید را بحث جلب مشارکت های اجتماعی بانوان و ظرفیت سازی برای مشارکت های بانوان عنوان کرد و افزود: در این راستا بانوان شناسایی و قابلیت هایشان مشخص شد و به این ترتیب گروه های همیاری اجتماعی در قالب کانون های ۹ گانه مشخص شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به موضوعات مورد نظر در سطح محله مانند، خانواده و مدیریت اوقات فراغت، ارتقاء هویت، ارتقاء بینش فرهنگی و مسائل مخصوص به حجاب و عفاف این کانون های ۹ گانه تشکیل شدند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با تاکید اینکه در واقع تشکیل گروه های همیار بانوان با توجه به نیازهای محله تشکیل شده است، بیان کرد: دو اقدام مهم دیگر نیز در سال گذشته به انجام رسید که یکی از آنها برگزاری جشنواره تسنیم در سطح محلات ۳۷۴ گانه تهران بود.

معدنی پور افزود: اقدام مهم دیگر اجرای طرح شکوفایی عشق ویژه زوج های جوان بود که در سطح مناطق به انجام رسید و در سال جاری این اقدام در سطح محلات به انجام می رسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات