مرد ۶۲ ساله ای که به خاطر خودزنی در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی نسبی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: به دلیل توهماتی که داشتم همسرم را با ضربات چاقو کشتم!

به گزارش افکارنیوز ، دهم شهریور گذشته، مردی که در بولوار امامیه مشهد زندگی می کرد با دخترش تماس گرفت و تلفنی به او گفت: مادرت را کشته ام! زن جوان که انتظار شنیدن این جمله را از پدرش نداشت هراسان گوشی تلفن را قطع کرد و با همسرش تماس گرفت. او ماجرای تلفن وحشتناک پدرش را برای همسر خود بازگو کرد و بدین ترتیب دقایقی بعد داماد این مرد به همراه همسرش عازم منزل پدرزنش شد. لحظات به کندی سپری می شد و هیچ کس به صدای زنگ منزل پاسخ نمی داد.

داماد جوان به ناچار زنگ منزل همسایه پیرمرد را به صدا درآورد و از او خواست تا در حیاط را باز کند. وقتی آنان وارد حیاط شدند مشاهده کردند که در منزل نیز از داخل بسته است. در همین حال داماد جوان با فشار در منزل را گشود ولی صحنه دلخراشی او را در جای خود میخکوب کرد. پیکر بی جان مادرزن ۶۰ ساله در حالی که غرق در خون بود روی تختخواب افتاده بود و پدرزن او نیز که هنوز خون از روی ساعد و قفسه سینه اش بیرون می زد در گوشه اتاق قرار داشت.

زوج جوان نگران از آن چه رخ داده بود با مراکز امدادی و پلیس تماس گرفتند و از آنان درخواست کمک کردند. دقایقی بعد مأموران کلانتری قاسم آباد خود را به محل حادثه رساندند و پیکر خون آلود مرد ۶۲ ساله نیز به بیمارستان انتقال یافت. مأموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این جنایت هولناک آغاز شد. وجود حدود ۸ جراحت در اطراف گردن و صورت مقتول نشان می داد که او با انگیزه نامعلوم و با شیء نوک تیز و برنده به قتل رسیده است. این در حالی است که حوله خون آلودی نیز دور گردن زن ۶۰ ساله پیچانده شده بود.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های مأموران با دستورات مقام قضایی برای یافتن آلت قتاله در محل جنایت آغاز شد. آنان که احتمال می دادند آلت قتاله در منزل است در داخل ظروف آشپزخانه چاقویی را پیدا کردند که در کنار دسته آن لکه خون به چشم می خورد. چاقو ضمیمه پرونده شد و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، قاضی موحدی راد به همراه کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم بیمارستان شد.

مرد مجروح در پاسخ به سوالات مقام قضایی به تناقض گویی پرداخت و گفت: فرد ناشناسی وارد منزلم شد و با من درگیری پیدا کرد اما وقتی همسرم به دفاع از من پرداخت او را با ضربه چاقو کشت و فرار کرد. این مرد در پاسخ به سوال دیگر مقام قضایی که پرسید آن فرد ناشناس از کجا وارد منزل شما شد ابتدا عنوان کرد: از در ورودی وارد شد اما پس از آن که قاضی موحدی راد پرسید در منزل شما از داخل بسته بود، گفت: آن مرد از پنجره آمد. این اظهارات موجب شد قاضی ویژه قتل عمد دستور بازداشت وی را صادر کند. گزارش خراسان حاکی است: پس از گذشت چند روز از این ماجرا و پس از آن که متهم بهبودی نسبی یافت دوباره توسط مقام قضایی مورد بازجویی قرار گرفت.

او این بار با اظهار ندامت از قتل همسرش گفت: من بیمارم و داروهای اعصاب و روان مصرف می کنم. من دچار توهم می شوم و همیشه فکر می کردم کسی وارد منزلم شده است. آن شب هم وقتی در کنار رختخواب همسرم دراز کشیده بودم همین توهم به سراغم آمد بلافاصله به آشپزخانه رفتم و با برداشتن چاقو به طرف همسرم حمله کردم. وقتی چند ضربه به سر و گردنش زدم دیدم خون از آن فواره زد به همین دلیل هم حوله را برداشتم و با پیچاندن دور گردنش قصد داشتم از خونریزی آن جلوگیری کنم ولی دیگر دیر شده بود و همسرم جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه هم خودم ناراحت شدم و با همان چاقو خودزنی کردم. بعد هم با دخترم تماس گرفتم و به خاطر این که کسی متوجه موضوع نشود چاقو را در آشپزخانه شستم و سر جایش گذاشتم. بنابراین گزارش، پس از اعترافات صریح متهم به قتل همسر ۶۰ ساله اش، مقام قضایی دستور انتقال وی به زندان را صادر کرد تا این پرونده جنایی مراحل قانونی خود را طی کند.

سابقه خبر

صبح دهم شهریور گذشته، مأموران کلانتری قاسم آباد مشهد، ماجرای کشف جسد خون آلود زن ۶۰ ساله ای را در حالی به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که همسر او نیز به دلیل جراحت های زیادی که در بدنش وجود داشت به بیمارستان منتقل شد. مرد مجروح ابتدا منکر قتل همسرش بود و ادعا می کرد که فرد ناشناسی همسرش را به قتل رسانده و او را نیز مجروح کرده است. اما پس از آن که بهبودی نسبی یافت دوباره مورد بازجویی قرار گرفت. او در آخرین اظهارات خود، قتل همسرش را پذیرفت و گفت: به خاطر این که دچار توهم شده بودم همسرم را کشتم. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات