فرمانده نیروی انتظامی از تشکیل کارگروه مشترک میان ناجا و قوه قضائیه خبر داد و گفت: این کارگروه وظیفه تدوین برنامه ۲ ساله برای استاندارد شدن بازداشتگاه ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش افکارنیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد جلسه چند روز گذشته خود با رئیس دستگاه قضا گفت: من به دعوت مسئولان قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی شرکت کردم.

وی ادامه داد: این جلسه برای رسیدگی به وضعیت بازداشتگاه ها ترتیب داده شده بود و در آن آمارها و گزارش هایی از میزان وضعیت و کیفیت بازداشتگا ه های ناجا ارائه کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: همچنین گزارش هیئت هایی که از سوی دستگاه قضا برای بازدید به بازداشتگاه ها رفته بودند، ارائه شد که حاکی از بهبود وضعیت بازداشتگاه های نیروی انتظامی بود.

وی تاکید کرد: درست است که گزارش ها حکایت از بهبود وضعیت بازداشتگاه ها دارد اما به نظر می آید که اقدامات تکمیلی در مورد آنها باید انجام شود.

احمدی مقدم یادآور شد: در نهایت مقرر شد گروهی مشترک از دادستانی کل کشور، جانشینی فرمانده نیروی انتظامی و سایر نمایندگان دستگاه های مربوطه برای رسیدگی به وضعیت بازداشتگاه ها و تدوین برنامه ۲ ساله برای رسیدن به استانداردها تشکیل شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات