رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان با بیمه دانا خبر داد و گفت: به محض اعلام نظر سازمان تامین اجتماعی، قرارداد امضا شده به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش افکارنیوز ، علی اصغر بیات با اشاره به اینکه فعلا قرار شده است یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، اظهار کرد: قرار است بر اساس این تفاهم نامه به ازای هر فرد ماهیانه مبلغ ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان از حقوق فرد تحت پوشش کسر شود.

وی افزود: این در حالیست که سال گذشته در بیمه تکمیلی دی به ازای هر فرد مبلغ ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان از حقوق فرد تحت پوشش کسر می شد.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پس از برگزاری جلسات متعدد با بیمه های تجاری و بیمه مرکزی ایران منعقد شده است، گفت: فعلا قرار است یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی تحت پوشش قرار گیرند و این در حالی است که در صورت مراجعه افراد تحت تکفل با رضایت نامه به کانون های سراسر کشور آنها نیز می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی قرار گیرند.

بیات ادامه داد: سال گذشته دو میلیون و ۴۵۰ هزار بازنشسته و افراد تحت تکفل شان، تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان سازمان تامین اجتماعی قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، قرارداد بیمه تکمیلی دی تا پایان مهرماه سال جاری اعتبار دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات