رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس در یک قدمی عامل قتل اعضای یک خانواده در خیابان قزوین تهران می باشد.

راز این جنایت ۲۳ مهر در تماس ساکنان خیابان شهید کاظمی در محله قزوین با پلیس فاش شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل تهران در محل جنایت حاضر شدند. کارآگاهان پس از ورود به خانه با جسد مریم ۴۷ ساله و پسر ۱۵ ساله اش به نام مسعود رو به رو شدند که بر اثر اثابت جسم سخت به سرشان از پا در آمده بودند.

در بازرسی خانه جسد دختر ۲۵ ساله این خانواده به نام مریم نیز در اتاق خوابش کشف شد. دختر جوان بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود.

بررسی محل جنایت نشان داد عامل این قتل با قربانیان خود آشنایی داشته و به راحتی وارد خانه شده است. همچنین سرقت نشدن وسایل حکایت از قتل با انگیزه انتقام جویی داشت. از سوی دیگر بررسی صحنه قتل نشان می داد قاتل ابتدا مادر و فرزند را به قتل رسانده و سپس سراغ پرویز رفته و او را خفه کرده است.

وی همچنین برای منحرف کردن مسیر تحقیقات اقدام به برهم زدن صحنه جرم کرده بود. کارآگاهان پس از بررسی خانه قربانیان به تحقیق از اهالی پرداختند که آنها مدعی شدند با صدای فریادهای پدر خانواده متوجه این جنایت شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند.

ماموران سپس به بازجویی از پدر خانواده پرداخته که او مدعی شد قرار بود امروز همسر و فرزندانم به خانه دختر بزرگم در یکی از شهرهای اطراف تهران بروند اما به طور ناگهانی تماس آنها با من قطع شد به همین خاطر خود را به خانه رسانده و با جسد آنها رو به رو شدم. در بازرسی از آپارتمان نیز یک چوب دستی خون آلود در پشت بام خانه کشف شد که کارآگاهان احتمال دادند مریم و مسعود با ضربات این چوب دستی به قتل رسیدند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره به خبرنگار مهر گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات خود رد یک قاتل آشنا را در این جنایت کشف کرده و به احتمال قوی به زودی عامل این جنایت دستگیر خواهد شد.

وی افزود: هویت قاتل تا حدودی برای ما مشخص شده اما در حال حاضر نمی توانیم این موضوع را رسانه ای کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات