رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در آستانه عید غدیرخم قرارداد طرح ترفیع گنبد حرم حضرت سیدالشهدا (ع) و اجرای طرح بازسازی صحن حضرت زینب (ع) به نام طرح عقیله بنی هاشم منعقد می شود.

به گزارش افکارنیوز ، حسن پلارک گفت: در آستانه عید غدیر خم قرارداد طرح ترفیع گنبد حرم حضرت سیدالشهداء (ع) و اجرای طرح بازسازی صحن حضرت زینب (ع) به نام طرح عقیله بنی هاشم منعقد می شوند.

وی ادامه داد: قرارداد صحن حضرت زینب (ع) با بودجه ای بالغ بر ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان اجرایی می شود که مدت یک سال و نیم را برای این طرح در نظر گرفته ایم و مدت دو سال هم برای طرح ترفیع گنبد و لاغر سازی ستون های اطراف ضریح حرم حضرت سیدالشهدا (ع) در نظر گرفته ایم که برای هر ستون ۶ ماه زمان داده شده است.

پلارک اظهار داشت: در روز عید غدیر خم مجتمع خدماتی حضرت زهرا (س) در کربلای معلی با هدف خدمت رسانی به زائران افتتاح می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی حرمین شریفین (ع) گفت: کارهای بازسازی حرمین شریفین به پایان رسیده است و ظرف یک ماه آینده داربست ها نیز باز می شود و کارهای داخلی حرم تمام شده است و پس از باز کردن داربست ها مفروش کردن داخل حرم را آغاز می کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: به دلیل شرایط امنیتی موجود در سامرا هنوز در خصوص مراسم رونمایی از حرمین عسگریین (ع) به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات