در شهر ری رخ داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار یک ساختمان سه طبقه درحال تخریب روی راننده یک بیل مکانیکی خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۶: ۱۴ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه ۹ به محل حادثه واقع در شهرری خیابان شهید غیبی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه در حال تخریب بود افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه بیل مکانیکی در حال تخریب طبقه همکف و طبقه اول ساختمان بوده که ناگهان به علت بی احتیاطی دیواره های جانبی و سقف طبقه همکف و طبقه اول روی راننده بیل مکانیکی ریزش کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای خروج راننده این وسیله به ایسنا گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برداشتن آوار از روی این فرد کردند.

وی افزود: سپس فرد حادثه دیده که یک جوان ۲۷ ساله ایرانی بود را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی آتش نشانان در ساعت ۱۶: ۴۰ پس از ایمن سازی محل و ارائه توصیه های کامل به مالک و پیمانکار به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات