پسر جوانی که با قمه طعمه های خود را مجروح و اموالشان را به زور تصاحب می کرد، توسط مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز ، ۲۶ مهرماه جاری مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی فردی را مشاهده کردند که با قمه از موتورسیکلت پیاده شده و با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت یکی از شهروندان را مورد زورگیری قرار داده و سپس با استفاده از شلوغی محل متواری شده است.

مأموران کلانتری نیز با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت طرح مهار را به اجرا درآورده و توانستند متهم را در یکی از خیابان ها غافلگیر کرده و محاصره کنند.

این پسر شرور که با کشیدن قمه قصد صدمه زدن به مأموران را داشت در یک درگیری کوتاه مغلوب مأموران شد و تحت الحفظ به کلانتری منتقل شد.

سرگرد نعمت ابراهیمی، رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن درباره این خبر گفت: مأموران از متهم که عباس نام دارد، دو قمه بلند و یک چاقو کشف کردند و متهم نیز در بازجویی های اولیه به ۳۰ مورد زورگیری در ملأ عام اعتراف کرد.

کلانتر شهرک راه آهن از اهالی شهرک گلستان، شهرک صدرا، شهرک چشمه و دهکده المپیک در خواست کرد تا چنانچه توسط این شخص مورد زورگیری قرار گرفته اند، برای شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات