پرونده کهریزک با گذشت ۱۵۴ روز از برگزاری آخرین جلسه دادگاه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و در انتظار رسیدگی در دیوان عالی کشور است.

به گزارش افکارنیوز ، اولین جلسه دادگاه متهمین پرونده موسوم به کهریزک در روز سه شنبه ۸ اسفند در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیر خراسانی و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

هیئت قضایی شعبه ۷۶ در نهایت پس از گذشت ۱۱ جلسه در تاریخ اول خردادماه ختم دادرسی را اعلام و اقدام به صدور حکم برای قضات تعلیقی کهریزک کردند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا در چهل و هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران به مهلت ۲۰ روزه برای متهمان جهت اعتراض اشاره کرد و اظهار داشت که متهمان ظرف ۲۰ روز از زمان صدور حکم می توانند تقاضای تجدیدنظر کنند و تا زمانی که این احکام قطعی نشود ما از بیان جزئیات معذوریم.

وی همچنین تأکید کرد که اگر متهمان اعتراض نکنند احکام صادر شده در دادگاه بدوی قطعی خواهد شد.

اما در نهایت پس از گذشت ۲۰ روز پرونده با اعتراض متهمان جهت رسیدگی مجدد به دیوان عالی کشور ارسال شد اما با گذشت ۱۵۴ روز از صدور رأی این پرونده هنوز به سرانجام نرسیده است.

یک منبع آگاه در خصوص آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده کهریزک در دیوان عالی کشور گفت: رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک هنوز در دیوان عالی کشور آغاز نشده است.

وی افزود: این پرونده در نوبت عادی رسیدگی در دیوان عالی کشور قرار دارد و به زودی در دستور کار قرار می گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات