عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه سلامت شهروندان را بیش از این نمی توان با آلاینده های هوا در خطر انداخت از برگزاری جلسه این فراکسیون با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با محور آلودگی هوا در عصر سه شنبه خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، کمال الدین پیرموذن با اشاره به اینکه قرار بود طی دو هفته گذشته جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه طی این دو هفته فرصت نشد که جلسه تزودتر از این برگزار شود و به دلایلی این کار به تعویق افتاد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: جلسه اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و معاونان این دستگاه عصر امروز به منظور رسیدگی به مسایل زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا برگزار خواهد شد.

وی درخصوص موضوع آلودگی هوا و طرح جامع کاهش آلودگی هوا نیز گفت: درخواست ما از مسئولان سازمان محیط زیست پیگیری و اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا است، از طرفی با توجه به اینکه وارد نیمه دوم سال شدیم و آلودگی هوا چند برابر می شود و هوای تهران نیز که اصلی ترین کلانشهر کشور است به مشکل برخورده اامیدواریم با دولت به تعامل برسیم تعامل برسیم.

پیرموذن با بیان اینکه راهکارهای مقطعی جوابگوی موضوع آلودگی هوا نیست، تصریح کرد: در این راستا می بایست مسئولان از سیاستهایی استفاده کنند که این معضل را به صورت ریشه ای حل کنند چرا که نمی توان سلامت شهروندان را بیش از این به خطر انداخت.

 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، آخرین وضعیت هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد ۱۳۸ در شرایط ناسالم قرار دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات