یک کارشناس هواشناسی گفت: پیش بینی اولین باران پاییزی تهران یک ریسک و بسیار سخت است؛ البته احتمالا از امشب به صورت پراکنده شاهد بارش باران در تهران هستیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد اصغری، کارشناس هواشناسی اظهار داشت: امروز در سواحل دریای مازندران و همچنین در لاهیجان و رودسر شاهد بارندگی هستیم.

وی با بیان اینکه از امشب بارندگی از شمال غرب برای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، همدان، لرستان، شمال ایلام وجود دارد و همچنین اولین باران پاییزی را شاهد خواهیم بود، در واقع از امشب بارندگی به صورت پراکنده ای را شاهدخواهیم بود، افزود: در غرب کشور همچنین خوزستان، مرکزی، قم و تهران نیز ما شاهد بارندگی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گفت: شنبه در نیمه غربی و شمالی بارندگی وجود خواهد داشت و یکشنبه در استان های شمالی این بارندگی ادامه دارد که بارندگی دوشنبه از کشور خارج می شود.

اصغری با بیان اینکه پیش بینی اولین باران پاییزی تهران یک ریسک و بسیار سخت است، اظهار داشت: تغییر و کاهش دما در تمام نقاط کشور ملموس نخواهد بود و بیشتر در نیمه شرقی کشور روند کاهش دما را شاهد خواهد بود که هوای امروز مشهد نسبت به دیروز ۹ درجه سردتر، یزد ۴ درجه و کرمان نیز ۴ درجه سردتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیمه شرقی و شمالی از نظر سردی هوا ملموس خواهد بود همچنین گردوخاک وجود نخواهد داشت و تنها ورزش باد را در تهران شاهد هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات